Avatar billede stinemor Nybegynder
02. juli 2002 - 23:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PC arbejder i ryk

Hejsa.

Jeg har et problem. Min PC virker som om den søger hele tiden. Den arbejder i ryk (5 sek. intervaller). Når jeg f.eks. laver scandisk eller lignende, kommer den og siger, at den er nødt til at starte forfra.

Kører med Windows ME. Og i fejlsøgningen siger den at der ikke er nogen fejl. Når jeg kører Dr. Watson, siger han, at min mmtask.tsk evt. bør afsluttes.???????
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 23:03 #1
kig hvad der starter op ved at skrive msconfig i kør
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
02. juli 2002 - 23:10 #2
og luk de spørgmål du har oprettet extra.
læg et svar selv og accepter det.
Avatar billede stinemor Nybegynder
02. juli 2002 - 23:18 #3
ok - lukker lige dette spm og kører videre op det andet