Avatar billede black-vise Nybegynder
02. juli 2002 - 12:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Direct Connect Script

Hej Eksperter.
Jeg skal bruge nogle  forskællige script til min HUB på Direct Connect skal fx have en som kicker folk der har børne porno teensex eller lollita.
Og så en der kicker folk der er på 2 gange med samme ip sådan nogle prakksiske altså så der blvier orden på Huben ipen til huben er: xpatx.lir.dk
og der skal være en fire wall på selve hubben også det er også et script men ved ikke hvor man kan få det.
krav på hubben:
MIN 2 slot åbne
dc++ max 30
min 2 gb til deling
--og så vil jeg gerne have mange der ind--
vores hub regler

Rule *01:  Minimum 2 GB delt. Medmindre du er OP
Rule *02:  Minimum 2 slots åbne
Rule *03:  Vær flink overfor andre users
Rule *04:  INGEN børne- eller dyreporno! (Under 18 er børneporno)
Rule *05:  Del IKKE installerede programmer, VOB- eller ukomplette filer
Rule *06:  Reklamer IKKE for andre hubs eller du bliver bannet.
Rule *07:  Forstyr ikke en OP medmindre det er vigtigt
Rule *08:  Forsøg altid at svare en OP
Rule *09:  Ingen flooding or dårligt sprog i chat vinduet
Rule *10:  Ingen cloner eller falsk share
Rule *11:  Spørg IKKE om at blive OP. Vi kommer til dig.
Rule *12:  Nævn ALDRIG en Hub Adresse i Main eller PM Botten vil kicke dig
Rule *13:  Luk ALDRIG en Download unden en PM til useren
Rule *14:  Ingen .dat filer som fx. fra kazaa

hvis en der kan lave sådan nogle script som jeg kan bruge på huben så er i får seje!

Håber i kan gøre det og i må også selv putte lidt ekstra ind så der blvier mere orden

MVH- Patrick
Avatar billede black-vise Nybegynder
02. juli 2002 - 12:25 #1
obs og så skal der også være det at når en op logger ind så siger dne velkommen op til xpatx.lir.dk
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. juli 2002 - 12:44 #2
http://www.eksperten.dk/spm/231282

Hvor mange gange skal du oprette dette
Avatar billede black-vise Nybegynder
02. juli 2002 - 12:54 #3
folk sagde jeg skulle skifte katerogien så...

OG HVORFOR FÅR MAN ALDRIG HJÆLP KAN FOLK IKKE SVARE EN GANG FIK MAN ALTID SVAR PÅ SINDE SPG!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. juli 2002 - 12:57 #4
Den med at kicke folk på samme ip Glem den..

Der er altså nogle der deler ip sammen med andre..!, Dem vil det gå ud over
Avatar billede Chewie Novice
02. juli 2002 - 14:32 #5
Til orientering

black-vise er ikke bruger på exp mere !!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. juli 2002 - 16:47 #6
why?
Avatar billede 123test Nybegynder
03. juli 2002 - 00:21 #7
djeclemen >> Hvorfor tror du?
Mon der kunne være en sammenhæng til din kommentar 02/07-2002 12:44:06
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. juli 2002 - 00:23 #8
he ok, kun på tide.!
Avatar billede Chewie Novice
03. juli 2002 - 08:35 #9
Avatar billede black-vise Nybegynder
27. januar 2004 - 19:34 #10
lukker