Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. juli 2002 - 14:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Photoshop

Jeg sidder lige og leger med photoshop (er ny til det) men det jeg ville spørge om var hvordan jeg fik et lille billede jeg har på min pc ind i mit web banner som jeg har valgt og vil lave på ?
Avatar billede vendelbjerg Nybegynder
01. juli 2002 - 14:48 #1
Åben begge billeder og så trækker du simpelt hen bare det billede du vil have ind på dit banner ind på det andet
Avatar billede klatten Nybegynder
01. juli 2002 - 14:48 #2
open file
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. juli 2002 - 14:50 #3
hmmm nej det gør den ikke !! når jeg gør det !
Avatar billede klatten Nybegynder
01. juli 2002 - 14:50 #4
Kig iøvrigt på
www.prodic.dk for en dansk tuturial

...ellers er her noget der er meget bedre bare på engelsk
http://rainworld.com/psworkshop/
Avatar billede klatten Nybegynder
01. juli 2002 - 14:52 #5
Market billedet du vil have over i dit banner med din marque tool. (eller tryk Ctrl-A)
Så trykker du Ctrl-C for at kopiere. Så klikker du på dit banner og trykker Ctrl-V for at sætte ind!
Avatar billede prodic Mester
01. juli 2002 - 14:53 #6
Åbn dit første billede(det lille). Vælg Select->All og så Edit->Copy.

Lav så et nyt billede(File->New), indtast størrelsen efterfulgt af OK. Vælg så Edit->Paste

Det var det hele.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. juli 2002 - 14:57 #7
JEg vender tilbage lidt senere idag .. FOr skal ud og spille fodbold med vennerne nu ! :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. juli 2002 - 17:26 #8
Prodic - Hvor ser du Vælg Select->All og så Edit->Copy. ? For mit billede bliver åbnet med "Billedeeksmpel" ????
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. juli 2002 - 17:30 #9
Prodic - Never mind fandt ud af hva du mente :-)
Avatar billede prodic Mester
01. juli 2002 - 17:31 #10
Select->All fremkommer når hele billedet er åbent i PS. Det er mulighederne i topmenuen jeg snakker om.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. juli 2002 - 17:31 #11
prodic skriv et svar !?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. juli 2002 - 17:33 #12
hmmm lige en ting , jeg kan kun få billede til at være i midten når jeg vil have det sat ud til højre ?
Avatar billede prodic Mester
01. juli 2002 - 18:31 #13
Flyt det med Move-værktøjet hvis der er indsat i sit eget lag(hvilket jg formoder det er når du har pasted det ind)
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
01. juli 2002 - 21:54 #14
Når du engang er lidt mere inde i Photoshop, kunne du jo lige tjekke:
www.phong.com

-Det er bare tutorials der vil noget!

/LA