Avatar billede risk Nybegynder
01. juli 2002 - 14:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ændre foto til tegning

Hejsa...

Findes der et billedbehandlingsprogram der kan ændre et foto til at ligne en blyantstegning ?
Jeg har hørt at muligvis "Painter Classic" og "Photoshop" kan, men hvordan gør man ?
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 14:17 #1
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 14:17 #2
Og det er så i photoshop :)
Avatar billede prodic Mester
01. juli 2002 - 14:18 #3
www.prodic.dk ->Tutorials ->Blyantstegning - tænker du på sådan noget?
Avatar billede prodic Mester
01. juli 2002 - 14:19 #4
Det skal retfærdigvis siges, at slutresultatet afhænger en del af dit billede.
Det kan være at der skal andre midler i brug for at opnå det du efterlyser, men det burde kunne lade sig gøre uanset hvad.
Det er dog ikke altid lige nemt.
Avatar billede klatten Nybegynder
01. juli 2002 - 14:24 #5
Den billededitor du installerer sammen med Windows kan også gøre det, men skal det være godt, så skal du bruge et prof.program som Photoshop
Avatar billede risk Nybegynder
01. juli 2002 - 14:25 #6
Tusind tak. Lige præcis hvad jeg søgte :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 14:30 #7
klatten >> Er det så i paint eller hvad :D? - Jeg siger bare held og lykke
Avatar billede smaakager_dk Nybegynder
05. juli 2002 - 21:01 #8
Du skal have fat "Microsoft Photo Draw 2" Det er nok det mest enkle program jeg endnu har set til det. du åbner bare dit billede, så er der noget der hedder funktioner og der kan du vælge at lave dit billede om til blyantstegning, oliemaleri eller hvad du syntes ser godt ud.