Avatar billede graae Nybegynder
29. juni 2002 - 22:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Audiogalaxy

Yo! Hvor downer man MP3-filer nu hvor Audiogalaxy er gået ned? Jeg har brug for et system der minder om Audiogalaxy - alt det der Direct COnnect, Kazaa osv. fungerer ikke godt nok ...
Avatar billede resten Nybegynder
29. juni 2002 - 22:12 #1
Hvad tænker du på ??? denne slags er ikke lovligt og du kan ikke få hjælp til det her.

Resten\CoAdmin
Avatar billede resten Nybegynder
29. juni 2002 - 22:13 #2
Lav selv et svar og accebter det.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
29. juni 2002 - 22:14 #3
Enig. Luk spørgsmålet, graae, og bid i det sure æble og køb de CD'er du virkelig gerne vil have.
Avatar billede graae Nybegynder
29. juni 2002 - 22:18 #4
Jeg køber CD'er! Virkelig - i kender mig ikke! Jeg var ikke klar over i havde sådanne regler herinde - men jeg accepterer det naturligvis! Sorry!
Avatar billede resten Nybegynder
29. juni 2002 - 22:21 #5