Avatar billede trille Nybegynder
28. juni 2002 - 16:43 Der er 1 løsning

Opbygning af statistikværktøjer

Freelance Projekt

Til ansættelse landets mest innovative prissammenlignings-søgemaskine søges en ambitiøs freelancer til at lave et statistik værktøj. Der er tale om en projektorienteret freelance opgave af en eller flere måneders varighed.

Om dig
Du har matematisk og statistisk flair, kan lide at programmere og har evnen til at formulere komplekse problemstillinger og forklare hvad du gør når du løser disse. Dokumentation indgår som en naturlig del af dit daglige arbejde. Du er velfunderet i IIS 5.0, cookies og trafikanalyser på et Windows 2000 netværk baseret på multiserver hosting og Network Load Balancing. Det vil være en fordel hvis du har arbejdet med programmer som Webtrends Reporting Center og Webabbacus men intet krav. Vi forventer som udgangspunkt at der udvikles i VB, ASP og COM+ men er åbne for nye ideer.

Om os
Vi er et dansk firma som udvikler avanceret søgeteknologi som vi blandt andet bruger til at give forbrugere et overblik over priserne på det Europæiske Internet. Vi er i dag 10 mennesker fordelt på udvikling og drift og har et uformelt arbejdsmiljø hvor vi sætter fokus på medarbejderudvikling og at have det rart med hinanden selvom der er travlt. Desuden har vi landets bedste placering - lige i hjertet af København...

Ansøgning - så hurtigt så muligt
Skriv en mail, indeholdende en lille mantra om dig, samt et CV til teknisk chef Claus Trillingsgaard på ct@bestpriceeu.com snarest muligt. Hvis du har spørgsmål skal du være velkommen til at ringe herind – 3336 2525

bestprice EU a/s
Grønnegade 18, 1
1107 København K
Telefon: 3336 2525

PS. Fører din henvendelse til ansættelse hvad enten det er en som du har anbefalet eller dig selv, får du naturligvis de 200 points
Avatar billede trille Nybegynder
05. november 2002 - 14:49 #1
Spørgsmålet lukket