Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. juni 2002 - 16:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

* Top-banner ønskes *

Jeg skal til at lave en side for unge, og jeg står og mangler et topbanner til siden.

Størelsen skal være ca. 740*80-130
Dvs. bredde: 740 og højden skal blot være mellem 80 og 130.

Indhold, stil og farve er op til dig, men teksten må meget gerne framgå WildTeens.dk
Avatar billede panic-killer Nybegynder
26. juni 2002 - 16:06 #1
tror bare jeg bruger teksten wild-besse.dk hehe
Avatar billede diddo Nybegynder
26. juni 2002 - 16:10 #2
Fedt nok jeg har siden http://www.wildteens.vcd.dk håber ikke noget her vil blive forvekslet :)
Avatar billede lee Nybegynder
26. juni 2002 - 17:10 #3
Du har tjent 3 points her på Eksperten... og har været med i flere måneder... var det ikke på tide at hjælpe andre lidt.. og ikke bar ligge og fise den af til du har points nok ?

/Lee
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. juni 2002 - 17:27 #4
Lee - jo, har bare ikke så meget tid. Men nu er det jo heller ikke et krav at man skal optjene en masse point herinde.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
08. juli 2002 - 19:20 #5
Slut