Avatar billede mademan Nybegynder
26. juni 2002 - 15:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PC TIL TV

Hej...!

Jeg skal ha' mit PC billede over på TV skærmen. Hvilket stik skal jeg bruge fra grafikkortet og over i TV'et?
Jeg har TV OUT!!
Avatar billede bernz Nybegynder
26. juni 2002 - 15:53 #1
Det kommer an på hvilken tv-udgang der er på dit grafikkort. Hvis det er et ældre et er det nok at bruge et stik med et han "phono" og videre til et scart-stik du så plugger i fjerneren...

//Over And Out
Avatar billede mademan Nybegynder
26. juni 2002 - 15:55 #2
Jeg har Geforce 3 så det er nok nyt...!
Mit TV er lidt gammelt...!
Avatar billede hestekongen Nybegynder
26. juni 2002 - 16:16 #3
det kan godt give noget knas - det er højest sansynlig S-VHS du har på dit grafikkort, dertil skal dit tv være S-VHS kompatibelt, ellers er billedet i sort/hvid..

du skal bruge et S-VHS kabel fra grafikkortet og hvis du ikke har den indgang i TVet skal du have fat i en Scart adapter hvor der er S-vhs indgang i..
Avatar billede hestekongen Nybegynder
26. juni 2002 - 16:17 #4
S-VHS-stikket minder lidt om ps2 stikket fra eksempelvis tastaturet..