Avatar billede quakes Nybegynder
26. juni 2002 - 12:19 Der er 9 kommentarer

Hvorfor kan jeg ikke modtage filer over MSN??

Læs dette:

The Real Nikmi vil gerne sende dig filen /"bord.bmp/" (901 kb). Overførselstiden er mindre end 8 minut(ter) med et 28,8 modem. Vil du Acceptere (Alt+T) eller Afslå (Alt+D) invitationen?

Så trykker jeg: Acceptere
og så kommer denne:
Overførsel af filen //"bord.bmp//" fra The Real Nikmi er accepteret. Starter overførsel...

Oki, ind til videre kører det jo fint, me til sidst kommer denne:
Modtagelsen af filen //"bord.bmp//" fra The Real Nikmi mislykkedes

Kunne i måske hjælpe mig?
Hvis det ikke er nok infomation, så sig lige til!
(Kan ikke gøre for hvis der er stavefejl :(    )

Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2002 - 12:20 #1
Hvilken internet forbindelse har du?
Avatar billede quakes Nybegynder
26. juni 2002 - 12:22 #2
Jeg har ADSL
Avatar billede hundevennen Nybegynder
26. juni 2002 - 12:24 #3
du har garanteret TDC med firewall, så kan du ikke oprette direkte forbindelse og overføre filer
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
26. juni 2002 - 12:24 #4
Det plejer at være fordi at en af jer har en firewall slået til!

//Rasmus Larsen
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2002 - 12:25 #5
Well så skal der åbnes for nogle porte på routeren. Dog er der problemer hvis der benyttes NAT. Så kan det ikke lade sig gøre. Jeg er i hvert fald ikke stødt på en løsning.
Avatar billede quakes Nybegynder
26. juni 2002 - 12:29 #6
Hvordan for jeg firewall fra?????
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
26. juni 2002 - 13:54 #7
Kan du ikke bare bede ham gutten sende filen i en e-mail ?
Avatar billede quakes Nybegynder
27. juni 2002 - 02:43 #8
Var det, det jeg spurgte om rasmus larsen???
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
27. juni 2002 - 09:45 #9
Nej, men det var bare et forslag