Avatar billede douzgrab Nybegynder
12. august 2000 - 16:50 Der er 8 kommentarer og
10 løsninger

Vurdering at ny design

Hej hej

Okay!!.... så har jeg et nyt design som skal til vurdering her på eksperten, mit sidste design fik ikke alt for meget ros, så jeg håber at dette er bedre :o)

Giv mig jeres ris og ros - tak!!

oups.. I skal vel ha et link, det er:

http://home.worldonline.dk/~mmmmmm/slam/

\\douzgrab
p.s. vi har domænet www.slamsoft.dk, men vores server er nede, så jeg har lagt siden ud på ovenstående adresse.. det er derfor der står www.slamsoft.dk på siden :)
Avatar billede 8800 Nybegynder
12. august 2000 - 17:23 #1
Jeg kan godt lide designet, men hvad står siden for? hvem skal bruge den? sådan nogle ting synes jeg ikke ligefrem at der står noget om nogen steder!! Måske skal i arbejde lidt med det! ellers en flot side med masser af billeder! [måske lidt for mørk]

Karakter 8 @ 13
Avatar billede martin100 Nybegynder
12. august 2000 - 17:29 #2
det er måske lidt for mørkt....
karakter 8@13
Avatar billede martin100 Nybegynder
12. august 2000 - 17:29 #3
hvor har i webhotel henne ?
Avatar billede douzgrab Nybegynder
12. august 2000 - 17:33 #4
martin100>>> Et engelsk et, kan ikke huske hvad det hedder, det er ikke mig der står for det, men vi for snart et andet Dansk et,,,,,,,,,,,,
Avatar billede ghostface Nybegynder
12. august 2000 - 17:54 #5
Rigtigt fedt design! Det er fedt med \"windswept\"-effekten!
Der skal måske laves om på skrift-farven, du burde tjekke din grammatik, og \"news\"-knappen er vist lidt anderledes end de andre(?)...

Jeg giver den 8[pil-op]@13
Avatar billede aneez Nybegynder
12. august 2000 - 18:37 #6
specielt design... ikke dårligt.... du burde nok arbejde med nogen andre farver.

ellers en 8@13 stykker.
Avatar billede el_gnu Nybegynder
12. august 2000 - 19:21 #7
Cool design, men der er dog en tydelig kant mellem billeder og baggrundsfarven, som nemt kunne fjernes med et lille ensfarvet baggrundsbillede.

Sproget halter lidt efter. Som ghostface siger så trænger grammatikken til et eftersyn og der er også en del \"danismer\" dvs. danske udtryk oversat direkte til engelsk.

Budskabet på siden står heller ikke klart, hvor vil i hen med den?

Design 10@13
Indhold 6@13

(-: el Gnu
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
12. august 2000 - 19:35 #8
Okay, cool design mene menu punkterne er lidt utydelige. Når jeg siger det er det fordi de svagt seende også skal have en chance. Det skal dog lige siges at jeg selv ikke er svagt seende :o)
Avatar billede driis Nybegynder
12. august 2000 - 23:44 #9
Jeg kan godt lide designet, der er ikke så meget at komme efter dér.

Det er en fed effekt, du har på teksten i menuen til højre, men den gør, at man skal anstrenge sig en smule for at læse det; men man kan vænne sig til det, og når man har vænnet sig til det, ser det godt ud. Du burde nok også lægge menuen i en frame for sig selv, så den ikke forsvinder, hvis man bladrer nedad på sider med megen tekst (eks. Cellphones)

Du skulle nok vælge at fremhæve links med en anden farve (evt. bare en mørkere / lysere farve), så folk kan se, at der er tale om et link og ikke bare tekst.

Der er lidt slåfejl, du skal have rettet, for at det kommer til at se helt prof ud:

Velkomstsiden: \"shown at at computer party\"
News: Cellphone page launched: \"make a cellphon page\" og \"there are many other place to find info about cellphones\"
Cellphones:  \"Every GSM-subscription at these following danish phonecompanys: Tele Danmark Mobil, Sonofon and Mobilix; have there on e-mail address\" (4 fejl i en sætning...)
I det hele taget er der mange grammatiske fejl, slå-/stavefejl osv. på siden Cellphones; det skal i nok have læst korrektur på.
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2000 - 23:56 #10
Et anderledes noget dystert design, Man kunne næsten få det indtryk, at det drejer sig om crack og Hak og den slags stof. I fortæller jo ikke ret meget om formål m.v. Hvad med at skifte til Dansk, dette kunne måske give et bredere indhold.

Det er dårlig valgt typografi farve i forhold til baggrunden. Dog skal siges, at jeres menu er smart.

Jeg syntes i stedet for gallery, så var det måske en ide at sprede disse image ud over Siten, så der kom lidt mere liv på den. Den virker meget tør, uden illustrationer.

Ingen projekt. Laver i en hjemmeside uden at have fantasien med jer.

Havde i tænkt jer at gøre mere ud af mobiltelefoner end det, som i har lavet nu?

Hvad havde i tænkt jer med download? Der kunne godt have været lidt om emnet der. Jeg hr et foreslag prøv at hente dette pogram som kan hentes via dette link  http://www.netdrive.com/~kharder/My%20Public%20Files/babes/

Det er eller nogle gode link i har liggende.

En Site som tydelig vis mangler indhold endnu, men den ser da ud til at være godt begyndt nu, så lad os nu se hvad i kan byde på med tiden. Jeg syntes dog at siden virker for dyster med det farvevalg, og kunne minde om en Site som bevæger sig i retning  af nettets underground Site.

Karakter 8 @ 13 .

Avatar billede void Nybegynder
13. august 2000 - 16:03 #11
Fedt design hvis det har noget med hack og crack og sådan at gøre, men den er simpelthen for mørk til at være en firmaside, efter min mening! Prøv at ivertere farverne! Det gjorde jeg med jeres side og helt tosset så det ikke ud! :)

the VoiD
Avatar billede denboj Nybegynder
16. august 2000 - 14:15 #12
ummidelbar første håndsindtryk er at navigation er en anelse for sløret

In SlamSoft we all have our voice heard - virker bare forkert

which like to program, code, modelling (not catwalk :)) etc - hedder det ikke who likes

Our host server had been down=Vores server havde været nede

and now it finaly became reality - a reality

at this very moment - at the moment

Hvad med enten at lave siden på dansk - eller få en eller anden til at hjælpe jer med det engelske ?????

9@13 siden er meget pæn og kan sikkert også bruges

Avatar billede douzgrab Nybegynder
18. august 2000 - 18:52 #13
>>>> alle

Sorry! at jeg ikke svarer før nu, men jeg har været væk fra en comp. i en uges tid ;(

Jeg kan generelt se at mit design virker lidt dystert, og at jeg skal se at få en skriftklog til at rette det engelske.
Mht. Frames, så kan jeg bare sige det bruger vi IKKE, det er noget [shit], så det vil jeg opfordre alle andre til at lade være med at bruge tables, det er også træls for dem som har en gammel browser som ikke kan læse frames

Det med point, jaa jeg syntes at alle skal lige mange, da lille som stort indlæg nogengange kan være lige så godt, men tak til jer der har kommet med et stort indlæg !

Med venlig hilsen
\\douzgrab

... www.slamsoft.dk har vidst fået en ny server, så jeg skal lige have uploadet siden, hvilket jeg vil se er forhåbentlig nær fremtid :)
Avatar billede douzgrab Nybegynder
18. august 2000 - 18:53 #14
Værsgo! 30 point til alle der kom med et indlæg

\\douzgrab
Avatar billede denboj Nybegynder
19. august 2000 - 01:34 #15
hvor ?
Avatar billede douzgrab Nybegynder
20. august 2000 - 14:38 #16
sådan!

sorry jeg fatter stadig minus af det point system :(

\\douzgrab :o)
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 14:56 #17
hmm - der var engang en funktion øverst til højre der hed - giv flere point for et svar - men den er åbentbart taget af igen
Avatar billede douzgrab Nybegynder
20. august 2000 - 18:17 #18
>>> alle

Hvis I ikke har fået jeres point, hvilket jeg skulle mene at I har, så skriv det lige -tak

\\douzgrab