Avatar billede haloo Nybegynder
25. juni 2002 - 00:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Super-programmør søges snyd.dk

Hej med dig.
For et styk tid siden købte jeg Websitet, snyd.dk for 15000kr varme cass - han havde ik tid til at opdatere sites mere, såå jeg slog til håber jeg da.. han har os oprettet sig inde på chart, og da jag overtog snyd.dk havde der ca. været 810000 besøg - i gennemsnit 2000 visit pr. dag. Websites er af totalt gammelt webdesign, men der er en kæmpe mysql...php... database med snydekoder til næsten alle psx, px2, pc, Xbox, nintendo 64, gameboy, gameboy advance, Spil.
Jeg tænker på at der kan komme gode reklame penge udaf Snyd.dk Hvis den for et helt nyt, førende design - og så kan der smækkes nogle banner op på alle de, sidevisninger$$. Ja, det er dig jeg mangler for at Snyd.dk kan springe i luften med sit nye Design, jeg vil gerne lave en aftale med Dig = Du kommer til at eje 25% af Snyd.dk hvis du fører tasterne ved dette projekt, jeg skal nok hjælpe med at opdate via det der.. myadmin! Har ik været så langtid i webmiljøet, men har mange gode projekter, bare på papir og domæne indtil videre.
håber det netop er dig der skal være medejer af Snyd.dk  Venlig Hilsen. Claus Munster
Avatar billede funguy Nybegynder
25. juni 2002 - 00:24 #1
Hvad er det helt præcist som skal laves??
Jeg tænkte selv på at købe Snyd.dk!! =)
Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
25. juni 2002 - 00:37 #2
Er yderst interesseret. Evt. også med kapital.
Mail mig venligst på rr-consult@it.dk

Jeg har selv den nødvendige erfaring med udvikling i PHP/MySQL
Avatar billede funguy Nybegynder
25. juni 2002 - 00:38 #3
Jeg synes ik' rigtig der kommer noget respons!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
25. juni 2002 - 08:43 #4
Desværre er det stort set ikke længere penge i banner-visninger så du må hellere tænke lidt alternativt :)
Avatar billede fangel Nybegynder
25. juni 2002 - 09:02 #5
jeg er også intereseret

bare send en mail til: morten_fangel@desi-dev.dk

har rimelig god kendskab til PHP og MySQL, tjek evt www.bryllupzonen.dk/forum.php det er noget af det eneste jeg pt har på nettet hvor du ikke skal have en special oprettet bruger... (har også et online kalender system, men det skal du have en bruger for at se, og da det er en forening der har siden kan jeg ikke bare lave en bruger til dig...)

Morten Fangel
- www.desi-dev.dk
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. juni 2002 - 09:16 #6
jeg er muligvis interesseret, kan du fortælle noget om hvad der specifikt skal programmeres ? jeg kan kontaktes på admin@dinos.dk
Avatar billede cbp Nybegynder
25. juni 2002 - 10:37 #7
Jeg vil også gerne høre nærmere: claus@bakpedersen.dk
Avatar billede haloo Nybegynder
25. juni 2002 - 14:25 #8
Dejligt at der er kommet lidt respons.
Hvis du/det er specielt kan du os skrive
til Postmaster@haloo.dk

Snyd.dk - Danmarks største og førende Snydesites - Går snart i luften Igen.