Avatar billede anthon Nybegynder
24. juni 2002 - 23:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3dsmax. "render box" forsvundet..

Hej

jeg er 3dsmax4.2 bruger.
Mit problem er, at jeg ikke har min 'render-box'/'render-fly-out' mere( den box der fremkommer når man trykker 'render' i 'render scene' box'en/fly-out'et, og holder én underrettet om hvilket stadie man er i i sin rendering og hvor mange frames der er tilbage).
Den er på mystisk vis forsvundet. sikkert fordi jeg er kommet til at trykke på en ell. anden genvejs-tast til denne box.

Jeg vil meget gerne have den igen. Er der nogen der liige har en løsning..

(jeg har ingen prob. ellers. Jeg tror ikke det er en programfejl ell. lign.)
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. juni 2002 - 00:03 #1
prøv en quick render  er den også væk der ?
Avatar billede zerohero Nybegynder
25. juni 2002 - 02:25 #2
Måske har du valgt "Active Shade" i stedet for "Draft" eller "Production"... God Nat :-))

ZeroHero
Avatar billede geek Nybegynder
25. juni 2002 - 20:48 #3
Nå jeg kommer til at fedte lidt for meget rundt i max og der er ting jeg ikke kan få til at funke igen, pga. diverse hot-keys man har fået trykket på eller er kommet til lukke vinduer ned som man ikke kan finde frem til igen, plejer jeg at slette filen "3dmax.ini" så bliver alt som det var pr. defaultm dog bliver alle dine genvejstaster også slettet...
Avatar billede anthon Nybegynder
26. juni 2002 - 09:35 #4
-jep, den mangler også ved 'quick render'.
-nej, det er ikke 'active shade' ell. lign. , det er en 'production render'-
-og nej, jeg er ikke oppe på at miste mine 'hot-keys'...

såe...
Avatar billede anthon Nybegynder
14. august 2002 - 13:48 #5
min kære 'rendere box' var skam bare 'røget af skrivebordet' da jeg havde en skærmopløsning på 1200x1600 på et tidspunkt...