Avatar billede BacceDK Juniormester
23. juni 2002 - 19:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mirc newbi spørgsmål

Hejsa
jeg har for første gang installeret mirc og ville nu gerne i en bestemt channel på irc.quakenet.org meen som sagt fatter jeg ikke meget af programmet men har dog rodet lidt rundt meen jeg havner hele tiden på en der hedder irc.dal.net såå spørgsmålet er så hvorn kommer jeg på irc.quakenet.org ???
Avatar billede BacceDK Juniormester
23. juni 2002 - 19:45 #1
lukker igen
fandt sku langt om længe ud af det :-))
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
23. juni 2002 - 19:47 #2
hehe,
Avatar billede BacceDK Juniormester
23. juni 2002 - 19:51 #3
ja sorry meen syntes sku det er et vildt besværeligt program
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
23. juni 2002 - 20:16 #4
nej det er da nemt, men det er nok fordi jeg brugte det en del på vores gamle skole
Avatar billede bundgaard Nybegynder
23. juni 2002 - 21:53 #5
det er faktisk besværligt første gang :)