Avatar billede terriatorfg Nybegynder
23. juni 2002 - 16:54 Der er 12 kommentarer

SCB hjælp mig MVH.Terriatorfg

jeg har ikke monteret ledningen til højtaleren forkert men jeg har lige prøvet at sætte en anden højtaler tul og den virkede heller ikke. altså der kommer ingen lyd og hvis det nu var processoren eller rammen der var noget galt med ville den vel også bippe. altså må det være MB
Avatar billede terriatorfg Nybegynder
23. juni 2002 - 16:54 #1
Er Dette Rigtigt?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. juni 2002 - 16:55 #2
hvad har du gang i??? http://www.eksperten.dk/spm/227900
Avatar billede terriatorfg Nybegynder
23. juni 2002 - 16:57 #3
Jeg har oprettet et spørgsmål tidligere men ingen er inde på det mere
Avatar billede scb Praktikant
23. juni 2002 - 17:07 #4
Jamen dog...
Jeg er slemt bange for at det er dit bundkort, da det åbenbart har været kortsluttet, ved montering i kabinettet, og den kortslutning der var, kan jo sagtens have rørt andre ting end lige det der har med strømforsyningen at gøre.

Har du prøvet at have det uden for kabinettet og så tænde for det.

-SCB
Avatar billede terriatorfg Nybegynder
23. juni 2002 - 17:10 #5
ja jeg har prøvet at tænde det uden for kabinettet
Avatar billede terriatorfg Nybegynder
23. juni 2002 - 17:11 #6
Tror du kortslutningen kan have ødelagt andet end MB
Avatar billede scb Praktikant
23. juni 2002 - 17:15 #7
Tja.. det er jo svært at vide, hvor på dit MB var det kabinettet rørte, er der noget at se, hakker i printet el.lign.
-SCB
Avatar billede terriatorfg Nybegynder
23. juni 2002 - 17:21 #8
Nå!!!!!!!!
det er der ikke andet at gøre ved end at få MB byttet og så se om det kører
men du er sikker på at det er MB den er gal med
Avatar billede scb Praktikant
23. juni 2002 - 17:38 #9
Sikker kan man vel aldrig være pr. fjernbetjening, men det lyder som det mest sansynlige, ud fra de oplysninger du er kommet med.
-SCB
Avatar billede terriatorfg Nybegynder
23. juni 2002 - 17:40 #10
mange tak men jeg kan ikke give dig point da du ikke har svaret endnu

jeg logger ud nu men svar og jeg vil give dig pointene i morgen

Farvel
Avatar billede scb Praktikant
07. februar 2003 - 08:27 #11
Tja..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:53 #12
lukketid?!