Avatar billede acidduck Nybegynder
22. juni 2002 - 14:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Mirc XDCCklipper scriptet

Er der nogle her der kender til XDCCklipper scriptet til Mirc?

Hvordan bruges det?
Avatar billede initializing Nybegynder
22. juni 2002 - 15:39 #1
Klipper?
Avatar billede acidduck Nybegynder
22. juni 2002 - 15:43 #2
Spørger du om noget?
Avatar billede initializing Nybegynder
22. juni 2002 - 15:44 #3
Ja...

Spørger om hvad det Klipper halløj betyder?

Er det ikke abre et normalt XDCC script du mangler?
Avatar billede initializing Nybegynder
22. juni 2002 - 15:46 #4
Hvis du mangler et script med XDCC kan du bruge:

Invision
Polaris
TerayonIRC
OperScript
BAE2000

De findes alle sammen på www.google.com du skal abre søge efter dem.

-Martin
Avatar billede acidduck Nybegynder
22. juni 2002 - 15:50 #5
XDCCklipper skulle gøre det muligt at se indholdet af bots, istedet for at vente på at indholdet dukker frem lidt efter lidt. Gør disse scripts det samme?
Avatar billede acidduck Nybegynder
22. juni 2002 - 15:51 #6
Avatar billede initializing Nybegynder
22. juni 2002 - 15:52 #7
Kan lige prøve det der script...
Avatar billede acidduck Nybegynder
22. juni 2002 - 15:54 #8
Ok. Hmmm, der står at man bare skal kopiere det til roden af MIRC mappen. Men jeg synes ikke rigtig der sker noget...
Avatar billede initializing Nybegynder
22. juni 2002 - 15:56 #9
Hvad pokker er det nu man skal skrive for at loade scriptet? :)

/rs load Filenavn ???

:)
Avatar billede initializing Nybegynder
22. juni 2002 - 15:57 #10
Dem som jeg har givet link til at et helt script. Altså selve mirc følger også med. Der er filserver program, tdcc, xdcc, ftp, mp3 server,away script og meget mere INDBYGGET...

Så tror det ville være skod at hente det scrpt som du snakker om...
Avatar billede acidduck Nybegynder
22. juni 2002 - 15:58 #11
Aner det ikke! Og jeg som troede det var nok bare at kopiere det over i mappen! Venter spændt... :)
Avatar billede acidduck Nybegynder
22. juni 2002 - 15:59 #12
Hmm måske. Men hvordan loader man et script? Fandt du ud af det?
Avatar billede initializing Nybegynder
22. juni 2002 - 16:00 #13
Jeg kan ikke lige huske hvordanman loader scriptet. Nej du skal IKKE bare kopire det over i din mappe. Du skal også loade det. Men hvorfor rbuger du ikke en af de scripts som jeg har skrevet? De kan meget mere end det du snakker om =)
Avatar billede acidduck Nybegynder
22. juni 2002 - 16:03 #14
Tool / remote / files / load script.
Jeg tror det virker.
Avatar billede initializing Nybegynder
22. juni 2002 - 16:04 #15
Når du har smidt filerne ind i din irc mappe kan du også abre skrive:

/load -rs xdccklipper.mrc
Avatar billede initializing Nybegynder
22. juni 2002 - 16:05 #16
Men der kommer ingen menu eller ngoet til scriptet... Så kan ikke rigtigt se havd det skal tilf ro.
Avatar billede initializing Nybegynder
22. juni 2002 - 16:05 #17
for*
Avatar billede acidduck Nybegynder
22. juni 2002 - 16:06 #18
Du kan højreklikke på en bot og vælge at se indholdet. Det er sgu da smart!
Avatar billede acidduck Nybegynder
01. juli 2002 - 00:15 #19
Lukker