Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 19:54 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Tak TF_web

Tak for din kreative hjælp til mit nye program...

Her har du de 200 point jeg lovede dig for hjælpen... TF_web
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 19:55 #1
Forkert rum.-
21. juni 2002 - 19:56 #2
Du glemte da lige og logge ud med TF_Web og lave spm i brugerX navn ikke?
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2002 - 19:56 #3
hmmmm.... nogen referencer ?
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 19:59 #4
hovsa min ven har brugt min konto kan jeg se, da jeg havde sat kontoen til at logge på automatisk og min ven brugte min computer - sorry - vi prøver igen....
Avatar billede kimiwan Nybegynder
21. juni 2002 - 19:59 #5
LOL  .. lige præcis, xzxzxz-kan-ikke-logge
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. juni 2002 - 20:05 #6
Den holder aldrig en meter - jeg genneskuede den allerede da jeg så overskriften og opretteren i den mail E. sendte mig ;o)
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 20:09 #7
er ikke klar over hvad dit problem er tommyf
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. juni 2002 - 20:18 #8
tf_web>> har du en meget god forklaring. (og jeg beder dig huske på at vi hverken er dumme eller lider af senilitet.)

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2002 - 20:18 #9
tf_web >> tror du skal komme med en RIGTIG god forklaring eller holde en pause fra Eksperten...
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 20:22 #10
jeg har jo sagt hvad der skete...... sorry !!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. juni 2002 - 20:23 #11
tf_web >> Jeg har været her i over 2 år. Man lærer efterhånden, at gennemskue sådan noget. Det er såmænd lidt morsomt at se, hvordan nogen folk tror, at alle omkring dem er idioter, der ikke kan gennemsku deres små fupnumre.
Vi er som Told & Skat - meget sværer at snyde,
Avatar billede askhoej Praktikant
21. juni 2002 - 20:26 #12
tf_web>> jamen det er så i orden, kan du ikke lige skrive en reference til det spørgsmål hvor du har hjulpet din ven? - så er den sag jo ude af verden...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. juni 2002 - 20:28 #13
tf_web>> efter at have gennemgået dig, har jeg fl.g. punkter jeg meget gerne vil have en forklaring/uddybning af.

1. http://www.eksperten.dk/spm/224681 <- din opførsel i dette spørgsmål er simpelthen under al kritik.

2. så er der registreret som minimum et par ekstra brugernavne, det vil jeg også gerne have en forklaring på.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede schaefner Juniormester
21. juni 2002 - 20:59 #14
tf_web > Kontoen er ikke aktiv... hmmm
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. juni 2002 - 23:34 #15
jeg har talt med en ven af tf_web via icq, og tf_web har selv afmeldt sin konto, set i lyset af bl.a. dette spørgsmål.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin