Avatar billede sabrina* Nybegynder
21. juni 2002 - 11:37 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Kik her :)

Jeg er din nye freelance arbejder!!!!
Ansvarsbevist og effektiv er nøgleorderne.
Fra nu og indtil 29 juli arbejder jeg i egen virksomhed fuld tid :) Så er du en del af en virksomhed, eller en privat person som skal have lavet følgene:
Webdesign -  ASP, HTML, JAVA script, PHP, m.m
Eller:
Layout/design til hjemmeside, brev, reklame, logo -
I photoshop 7.0 eller Indesign 2.0 eller Flash
Jamen så er jeg personen som kan lave det.
Derudover slipper du/i for at lave løn, jeg kan fakturere lønen til jer.
kan det blive mere enkelt???

Med mange venlige hilsner
Sabrina Nielsen

sabrina@creative4u.dk
Ring endelig: 26 75 07 01

www.creative4u.dk
www.art-view.dk

OBS: Hvis dette indlæg er placeret under en forkert kategori så gør mig lige opmærksom på det oki :)
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2002 - 11:42 #1
...
ASP, HTML, JAVA script, PHP, m.m  er ikke under "Webdesign"?

jeg vil sige det hørte under:
"Programmering"

Noget jeg bare lige ville sige ;)
Avatar billede nicidem Nybegynder
21. juni 2002 - 11:45 #2
http://www.eksperten.dk/spm/226127
Ku være det var noget for dig?
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
21. juni 2002 - 11:46 #3
Jeg synes ASP, HTML, JAVA script, PHP hører under webdesign....
som skrevet...
- ville også bare sige det :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2002 - 11:47 #4
hehe uffel... kan diskuteres
Avatar billede sabrina* Nybegynder
21. juni 2002 - 11:48 #5
Jamen det er under en jobkategori, det skal det vel være ik?????
Eller???
:)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. juni 2002 - 11:48 #6
Du skulle nok vise nogle af dine dynamiske reference-sites også, jeg kan ikke umiddelbart se nogle.
Avatar billede sabrina* Nybegynder
21. juni 2002 - 12:00 #7
På nuværende tidspunk har mine medarbejdere og jeg ikke lavet noget dynamisk, de sites vi har programeret og designet, har simpelhen været for enkelte, håndværker sites og andre små virksomheder - mine primære opgaver ligger somregl i html, og Photoshop, hvilke jeg har 100% procent styr på.
De andre dynamiske sprog kender jeg til men har medarbejdere som har langt mere kenskab.
Min ide med dette indlæg var at virksomheder eller privat personer som vil have lavet noget billigt, kan få det lavet gennem mig, og virksomheden.
Jeg har lidt tid i overskud, da jeg er gået 100% ind i virksomheden.
Ikke fordi jeg ikke har ordre jeg arbejder på, for dem har jeg mange af, men der er plads til flere :)
*SABRINA :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. juni 2002 - 12:07 #8
Fair nok.
Min erfaring siger mig bare at tiden hvor man kan sælge en alm. html side er forbi - folk vil ha' cms systemer hvor de selv kan redigere siden, udsende nyhedsbreve osv. Også de helt små virksomheder.

Så hvis jeg var dig ville jeg opbygge en skabelon som du kan sælge ud fra, selvfølgelig tilpasset dine designs.

Bare et godt råd.
Avatar billede netsrac Praktikant
21. juni 2002 - 12:07 #9
Eksperten er ikke en reklamesøjle, hvis alle på eksperten som arbejder freelance oprettede indlæg som dette ville vi blive floodet. Gå ud og find de kunder istedet for at floode eksperten, det gør vi andre, så kan du vel også!
Avatar billede sabrina* Nybegynder
21. juni 2002 - 12:38 #10
Jeg er så træt af at man bliver totalt misforstået på eksperten - netsrac.
Jeg er freelancer opretter et indlæg under job og opgaver - hvor er problemet i at jeg søger arbejde her på eksperten.
Derudover hvis indlæget ligger forkert i forhold til kategorien, jo så kan jeg se en point men ellers?????
Hvis du har bedre ideer, vil jeg gerne høre fra dig.
Jeg søger jobs, freelance!! - jeg er her ikke for at reklamere :)
Avatar billede netsrac Praktikant
21. juni 2002 - 12:42 #11
sabrina >> Jeg søger også konstant job som freelance programmør, som mange andre på eksperten, tænk hvis vi alle oprettede spm. som dette. Bedre ideer ? Jo du kan gøre som os andre, finde dine kunder selv.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2002 - 12:50 #12
Sabrina - jeg er ked at at måtte sige det, men Netsrac har fulstændigt ret - Der kan skabes kontakt igennem eksperten, men at reklamere for sig selv vil kun resultere i at samtlige brugere smider tonsvis af spørgsmål hver dag med reklamer - Den går bare ikke.

Får man derimod skabt kontakt fordi man er hjælpsom, så er gevinsten i hus, så længe der ikke gives Eksperten point eller altså reklameres som sådan.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2002 - 12:51 #13
for en god orden skyld.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede sabrina* Nybegynder
21. juni 2002 - 12:51 #14
*GG* Kan det virkelig være rigtig at man skal 'bues' ud fordi man vælger at lægge et indlæg her.
Problemet ligger jo kun hos dig søde!
Så hvis du har så undt i ..... jamen så skynd dig at trykke på knappen oppe i venste hjørne 'den hvor der står TILBAGE på' så kommer du væk fra MIT indlæg.  :)
Derudover synes jeg ikke du har nogen grund til at kommentere mit indlæg længere - jeg har hørt din negativitet!!!!
så hvis du nu passer dig - så passer jeg mit, indlæget er her jo så?
På nuværende tidspunkt kan jeg jo ikke rigtig gøre så meget ved det VEL????

Hvis der findes nogle lidt mere seriøse her på eksperten - vil jeg meget gerne høre fra jer.
Sabrina
Avatar billede sabrina* Nybegynder
21. juni 2002 - 12:53 #15
Nikolajdu - Ja undskyld, men jeg troede at her var en mulighed for at søge jobs under job og opgaver? troede det var det det var beregnet til SORRY :)
Avatar billede sabrina* Nybegynder
21. juni 2002 - 12:55 #16
Men derfra og til at lægge sådan et indlæg ind som du netsrac præstere - det ville være rart hvis der var mere gæst frihed og måske kunne nogle forklare mig hvor dette indlæg så høre til?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2002 - 12:59 #17
Sabrina - Jeg kan godt forstå din tvivl og tro mig du er ikke den eneste der er gået fejl der.

Problemet er som sagt at der vil spammes 1000++ spørgsmål hver dag hvis alle kunne reklamere for dem selv(personligt ville jeg selv stå for 200 spørgsmål). Det er til gengæld fuldt ud lovligt at søge partnere, freelancere og medarbejdere som folk lyster.

god dag.

/Nikolaj
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
21. juni 2002 - 13:02 #18
sabrina >> Du kan prøve på www.freelanceweb.dk
Avatar billede netsrac Praktikant
21. juni 2002 - 13:03 #19
Sabrina, det var ikke meningen at mit indlæg skulle lyde surt eller noget, måske du har fanget mig på en dårlig dag. Der er ikke nogen kategori på eksperten som passer til dig indlæg, det eneste du kan på eksperten er at oprette et CV og håbe på at der er nogen der ser det.

Men du får meget mere ud af at forlade dit lille kontor og gå ud og opsøge kunderne.

Job / opgaver er beregnet til folk der f.eks. søger freelancere til at løse en opgave for sig, ikke den anden vej rundt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2002 - 13:05 #20
Sabrina - Tag det ikke alt for negativt, netsrac er en rutineret ræv på eksperten og i virkeligheden gør han præcis det der forventes af E brugere. Nemlig at pointere, lære og belære overfor andre brugere hvordan eksperten fungerer.

Dette er ikke negativt, men en simpel nødvendighed. Vi er nogle få co-admins der med titel rydder op, men at holde et så stort site rent kan kun ske ved at alle deltager i processen. Man skal lide lidt at "eksperten-mani", før man ser lyset, men når først mabn gør det så er risikere man liv og lemmer for at forsvare systemet....

(hvem sagde patriotisme)

/Nikolaj
Avatar billede sabrina* Nybegynder
21. juni 2002 - 13:17 #21
*GG* altså, det er helt fint med mig at dette indlæg ikke høre til på eksperten - Men kategorien JOB og opgaver burde så måske ændre til opgaver, også nu hvor jeg 'som du selv pointere' ikke er den eneste der er gået galt i byen.
Men tænk at sådan et skide indlæg kan føre til alt dette besvær, dette er nok det sidste jeg havde forstillet mig, jeg troede at eksperten 'Som jeg ellers har brugt en del' var til for hjælpe hinanden og hvis man er en 'rutineret ræv' kan man vel også fortælle de ikke så rutineret på en lidt pænere måde at man har misforstået ideen bag job og opgaver :)

Undskyld ulejligheden - men det her er simpelhen for nemt at misforstå.
Derudover er jeg ked af at jeg har mange ordre at tage fat i så jeg ikke har tiden til at fise byen rundt og opsøge kunder, men vi alle gør jo tingene på hver vores måde. Heldivis.
Men nu vil jeg ikke ulejlige mig selv med dette længere, forsat god dag og pas på hinanden *G*
Sabrina
Avatar billede netsrac Praktikant
21. juni 2002 - 13:31 #22
Hvis du har så mange ordre, at du ikke har tid til at opsøge kunderne, så har du vel heller ikke tid til kunder som du kunne skaffe denne vej igennem, så kunne du jo ligeså godt lade være med at oprette dette indlæg. Det giver jo ikke mening, men nå jeg må også videre.
Avatar billede sabrina* Nybegynder
21. juni 2002 - 13:33 #23
BYE BYE :)