Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 11:23 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Mangler en partner / designer til en webdesign side

Jeg står og mangler en partner / designer som kan designe i høj kvalitet og ved hvordan musen skal bruges. Jeg vil lave en webdesign side hvor vi skal tilbyde design og asp til fede priser.

Jeg har endnu ikke fundet den rette designer og jeg håber at jeg finder en her.

Kom med referencer af tidligere opgaver !!!
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2002 - 12:22 #1
Jeg kan indgå i teamet som freelance hvis det er iorden, jeg har selv et mindre firma der beskæftiger sig med det samme, så his du har interesse i det på den måde kan du skrive til osj@device.dk
Du kan hjemmesiden til firmaet + referencer på www.device.dk
Avatar billede hmm10 Nybegynder
21. juni 2002 - 12:22 #2
Kan du ikke skrive lidt om dig selv og selv komme med referencer? alder?
MVH
HMM10
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 12:27 #3
Jeg er 17 og jeg er asp programmør på freelance basis pt. Jeg kan bare ikke designe så godt !
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2002 - 12:27 #4
Du kan jo lige skrive din mail, så skal jeg sende en tilbage til dig med mere information.
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 12:30 #5
min mail er mail@mobisend.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2002 - 12:38 #6
mobisend.dk m.fl Er blevet deaktiveret nogle gangefor at bryde ekspertens regelsæt - Mon ikke det er på tide at de finder nye græsgange...
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 12:52 #7
jeg er ikke ham som var mobisend.dk - jeg er en af de andre medejere !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2002 - 12:54 #8
Jeg er heller ikke den jeg var for ½ år siden....
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 12:55 #9
hvad har det med mig at gøre nicolajdu / co-admin !
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 12:57 #10
vi er 4 ejere af mobisend.dk og vi har sku lov til at være herinde, jeg har da ikke lavet lort i den - indtil vidre :0)
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 12:59 #11
nikolajdu <<< hvad er det du ønsker helt præcist !
Avatar billede pryds Nybegynder
21. juni 2002 - 13:09 #12
nikolajdu>
"mobisend.dk m.fl Er blevet deaktiveret nogle gangefor at bryde ekspertens regelsæt"
Ja det kommer ikke bag på mig overhovedet. Kan man ikke stoope den slags mennesker fra at misbruge eksperten?

spacemaninc>
Jeg hådber du er go', det gør jeg virkelig.

Jeg tilbyd min hjælp og brugte timer af min fritid på nogle udkast, som altså var fulstændig ubrugeligt. Derefer fik man bare "jeg troede du havde mere grafisk sans end det" slynget i hovedet. Ikke engang et lille tak.
Den er var fulstændig ubrugeligt:
http://www.kawaii.dk/martin/grafik/spas/udkast02.gif
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2002 - 13:09 #13
tf_web - Jeg ønsker at du skal komme og true coadmins med din onkel som er advokat - Sjovt nok så skal man være meget blåøjet for blive bange her.

Jeg har en onkel der er skizofren og han er langt farligere kan jeg fortælle dig.....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. juni 2002 - 13:26 #14
tf_web - Den med at lave "lort i den" - Det har du vidst allerede sørget for over icq - ikke? Tror nærmere du befinder dig på under det niveau klientellet i McDonald´s børnestole har også selvom du lige er blevet skiftet.

Vil du endeligt komme her og spille klog, så kom med en direkte stævning, så skal jeg gerne tage sagen op. Desværre er du sikkert underbegavet, over-bebumset og mindreårig, så spjældet ryger du ikke i.

Hvad kan jeg sige - Lær at forbrydelse betaler sig ikke, ej heller om man er dit, dat eller føler sig større fordi man har fået hår på karamellen.

Hvis i virkeligt er 4 mand, så er i vokset siden i sidst søgte partnere. Og 4 mand uden bare én med lidt grafisk kunnen - Jo jeg ville straks finde på en lidt bedre sammensætning - Er du sikker på det ikke er din "Bubble Bubble Clan" du tænker på her...

Min icq er fyldt med stavefejl og pladder, så her til sidst vil jeg da gerne tilbyde et næsten gratis samarbejde i retstavning, for du har da vidst skulket for meget fra børnehjemmet her på det sidste.

Kom nu bare gå amok - Du er sgu for dum. Du havde en tilsvarende diskussion med en anden coadmin i går og fik en lang næse. Fat dog at ingen gider høre på dit sludder og opfør dig ordenligt - Du får jo kun negativ omtale ud af det her - Se blandt andet hvilke udtryk der er væltet ud af mine fingre her.

Nu har du lidt injurier at vise din retfærdige onkel, men husk min onkel er større end din.....

/Nikolaj
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. juni 2002 - 13:33 #15
pryds> spacemaninc er ikke ret meget dygtigere end dig, for jeg har lige kigget han grafiske evner lidt i sømmene. ;-)

/per
Avatar billede resten Nybegynder
21. juni 2002 - 13:51 #16
Bare vent nikolajdu det kommer rolig nu jeg kender hans proceduer,Men ellers er han ved at lave en klon af eksperten *lol*

/resten
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 14:29 #17
jeg finder mig ikke i at blive truet, man må gerne lave en side ligeom eksperten bare ikke bruge samme navn og design, men forum og point system må man gerne lave - det ved jeg og jeg har ikke i sinde at efterligne eksperten.dk som xperten.com gar gjort !
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 14:32 #18
jamen tak for din store opvisning, men slæt min konto, hvis du gerne vil !
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 14:33 #19
jeg mener slet min konto, hvis jeg laver så meget ballade..
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 14:34 #20
Jeg er ikke med i mobisend.dk projektet så meget længere, jeg søger nye græsgange....
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 14:36 #21
synes sku det er meget fedt at man kan stævnes hvis man laver et asp forum, hmm... dvs. at jubii.dk kan stævne sol.dk eller hvad ???

Resten du må lige følge med i reglerne....
21. juni 2002 - 14:36 #22
Uhm tf_web bare lad være med at oprette så mange spm om dit Webdesign bureau og partnerskab - så er jeg glad...
Avatar billede kristiandk Nybegynder
13. maj 2003 - 21:47 #23
<----

<-------------LÆS MIN PROFIL.

MSN MESSENGER: Klemmensen99@ofir.dk <- ADD mig.
MAIL: Klemmensen99@ofir.dk <- SEND MAIL.