Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 20:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vi giver en hjælpende hånd med asp udviklingen

Står du og mangler en hjælpende hånd til udvikling af dit / firmaets asp programmering, står vi gerne til rådighed. Vi er ikke noget stort bereau som skal have dækket udgifter til lokaler og server, men vi er 2 friske asp udviklere og en designer som står til rådighed...

Vores kompetencer er :
ASP
CSS
HTML
DHTML
SSI

Men giv et kald på 40 61 64 31 eller på mail : Mail@mobisend.dk

Vi har ikke nået at få lavet så mange referencer, men har disse :

www.mobisend.dk/webcodes.dk
www.mobisend.dk
www.peppino.dk

og en masse test....
Vi ser frem til din opgave !

PS: Dette spørgsmål er rigtig nok det samme som vi har skrevet før, men vi blev simpelhen til at starte et nyt spørgsmål, da folk ikke kunne læse og forstå den seriøsitet vi ligger i spørgsmålet. Vi vil KUN modtage henvendelser fra folk som har noget reelt at sige og har opgaver, da det er den eneste grund til at vi har oprettet dette spørgsmål...

Vi håber folk kan forstå og respektere det !

På forhånd tak !
Avatar billede schaefner Juniormester
20. juni 2002 - 20:30 #1
Som der sikkert er nogen der har skrevet før. Eksperten er ikke en reklamesøjle.
Avatar billede resten Nybegynder
20. juni 2002 - 20:32 #2
Jeg ved godt i gør dette i en god mening men eksperten er ikke en reklamesøjle så lav et svar og luk dette spørgsmål desvære.

Resten\CoAdmin
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 20:34 #3
resten - må man gerne svine folk til i et spm.
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 20:35 #4
schaefner  <<< du er godt nok sej når dus ladder - Go for it !!!
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 20:36 #5
jeg spørger bare og jeg skal nok lukke dette spm..
Avatar billede schaefner Juniormester
20. juni 2002 - 20:37 #6
Avatar billede schaefner Juniormester
20. juni 2002 - 20:38 #7
sladre ??