Avatar billede cyber-jack Nybegynder
20. juni 2002 - 17:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Blæser vil ikke stoppe

Jeg har en Oversize AMD XP 2200+ køler på en AMD XP 1800+ CPU, den larmer ret meget, starter når jeg starter computeren, og stopper ALDRIG!

Er der nogle der har forslag til hvad man kunne gøre, evt. bruge et andet kølesystem der ikke larmer så meget...

PS. Blæseren i mit kabinet til strømforsyningen køre også uafbrudt!
Avatar billede cyber-jack Nybegynder
20. juni 2002 - 17:14 #1
PPS. køleren hedder helt præcist: Xtreme Oversize K7 Køler til max AMD XP 2200+
Avatar billede martinhrj Nybegynder
20. juni 2002 - 17:17 #2
Så vidt som jeg har forstået skal man have en mobile processer for at køleren kan stoppe... Men hvis jeg tager fejl, vil jeg da gerne lytte med!
Avatar billede 2re Nybegynder
20. juni 2002 - 17:35 #3
Hehe, du skal være urolig hvis din blæser ikke kører for så får du et problem....
Du kan få strømforsyning der næsten ikke larmer eller evt skifte blæseren på din nuværende strømforsyning.
Hvad køler til din cpu angår, kan du fx køve en Silent Viking, den køler ikke imponerende men den larmer næsten ikke.
Hvis du vil have et system helt uden blæser støj skal du ud i vandkøling..
Avatar billede 2re Nybegynder
20. juni 2002 - 17:36 #4
køve = købe