Avatar billede lassee Nybegynder
09. august 2000 - 14:46 Der er 7 kommentarer

Skifte scene i fra en film til en anden??

Jeg har nogle knapper i en flash-film, som skal skifte scene i en anden flash-film (som lægger i laget over den første film). Hvordan gør jeg det??

Avatar billede allandk Nybegynder
09. august 2000 - 14:50 #1
Du skal blot angive dit target, fx GoTo Scene1, og så specificere dit Label, fx LabelA

ab :)
Avatar billede allandk Nybegynder
09. august 2000 - 14:52 #2
Hvis det er i en anden film skal du også bruge Tell Target.

Klik på +-knappen i din Frame- eller Indstance-dialogboks, og vælg Tell Target og angiv navnet på den film du foretage handlinger i.

ab :)
Avatar billede lassee Nybegynder
09. august 2000 - 17:47 #3
Det er i en anden film!

To ting: den anden film hedder sites.swf skal det stå i Tell Target\'s target-boks?

Når jeg bruger Tell Target kan jeg ikke vælge hvilken scene som jeg vil gå til ???
Avatar billede lassee Nybegynder
11. august 2000 - 00:24 #4
Hvad er galt med følgende?

On (Release)
      Load Movie (\"sites.swf\", 1)
      Begin Tell Target (\"Gallery\")
            Go to and Play (1)
      End Tell Target
End On

Gallery er en scene i sites.swf, denne scene skal spilles oven på hoved-filen, som ovenstående bliver kaldt fra... er der nogle der kan hjælpe?
Avatar billede allandk Nybegynder
11. august 2000 - 09:07 #5
Jeg sender dig et par fla\'er - hvad er din e-mailadr.?

ab :)
Avatar billede lassee Nybegynder
11. august 2000 - 12:03 #6
le@digicraft.dk
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
09. marts 2001 - 17:41 #7
måske kunne dette link være til hjælp....jeg står nemlig med samme problem, og jeg tror jeg har fundet stedet hvor løsningen står:

http://www.teleport.com/~phillip/sty_flash/sty_flash_sample_18.pdf

/Kenneth