Avatar billede equal Nybegynder
19. juni 2002 - 16:32 Der er 48 kommentarer

ingen idéer =(

Hey eksperter!

Jeg er ikke så vild med mit navn, altså når jeg f.eks sidder og spiller CS synes jeg ik Equal lyder så fedt...
Så jeg tænkte på om i kunne hjælpe mig med at fice et navne sammen...
Det ville være fedt hvis det var på 4 bogstaver og bogstavet Z indgik, da jeg har set mange fede navne med den "opstilling"...
håber i kan hjælpe...
på forhånd tak!

// Equal
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juni 2002 - 16:33 #1
ZeQuel ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. juni 2002 - 16:34 #2
Zqual (hehe lyder som fortsættelse på engelsk)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. juni 2002 - 16:34 #3
jelzin > *LOL* 2 sjæle en tanke
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juni 2002 - 16:35 #4
hæhæ ;0)
Avatar billede askhoej Praktikant
19. juni 2002 - 16:35 #5
Hawaii Kajz
Avatar billede sucsa Nybegynder
19. juni 2002 - 16:35 #6
lidt nemmere hvis du ligesom kunne sige hvad du vil signalere med dit nick/sign udover det skal lyde fedt :o)
Avatar billede equal Nybegynder
19. juni 2002 - 16:36 #7
*s*
EJ de navne er jeg ikke så vild med...
Det Behøver IKKE at starte med Z, skal helst ikke starte med z, det skal bare indgå...
OG KUN 4 BOGSTAVER *sss*
Avatar billede agony Nybegynder
19. juni 2002 - 16:36 #8
Hvad med: Den grønne hævner med en pind ?????
Avatar billede equal Nybegynder
19. juni 2002 - 16:37 #9
Det behøver ikke at betyde noget, altså ligesom f.eks:
Enzo og Coze (2 gutter jeg spillede mod i CS)
Deres navne er fede, og de betyder ikke noget, ser bare fedt ud... =)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. juni 2002 - 16:37 #10
abcZ
abZd
aZcd  ;)
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 16:38 #11
Hmm YozA??
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 16:38 #12
Svar :P
Avatar billede equal Nybegynder
19. juni 2002 - 16:38 #13
metal_hansen =)
Det må gerne kunne udtales *g*
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juni 2002 - 16:38 #14
EarWx
L33t-z
Avatar billede equal Nybegynder
19. juni 2002 - 16:40 #15
jelzin... *gg*
Jeg prøver igen:
Det MÅ GERNE kunne UDTALES *gg*
Avatar billede askhoej Praktikant
19. juni 2002 - 16:40 #16
ZaCa
CaZa
HapZ
SnapZ
KlapZ
HeZt
JoZe
iZa
piZa
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. juni 2002 - 16:40 #17
bznz (bisnis aka. buisness)
wntz u dæd (wants you dead) LOL jeg er langt ude!
Avatar billede askhoej Praktikant
19. juni 2002 - 16:41 #18
PiZa (pis af - get it) *lol*
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 16:41 #19
StrikeMaster?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. juni 2002 - 16:41 #20
U luz
Avatar billede askhoej Praktikant
19. juni 2002 - 16:42 #21
Synes du skal overveje Hawaii Kaj engang til, navnet gir respekt hos damerne...
Avatar billede equal Nybegynder
19. juni 2002 - 16:42 #22
hehe... askhoej er den eneste der har givet "seriøse" forslag =)
kom nu drenge =)
Jeg skal bruge et navn *s*
Avatar billede h.e.f. Nybegynder
19. juni 2002 - 16:42 #23
zaza! :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 16:43 #24
Hvad med Haze

I. haze sb tåge, dis.
II. haze vb (mar) plage med ekstraarbejde;
(am) forfølge, chikanere;
(i fraternity) underkaste optagelsesceremoni.

Det ligger godt i munden, og så har det endda lidt betydning :)
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 16:43 #25
zoda ;)
Avatar billede equal Nybegynder
19. juni 2002 - 16:44 #26
Har også tænkt på Haze...
Det vil jeg lige overveje... men skal lige se nogle andre forslag !
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 16:45 #27
hmmm Wanze? :P
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juni 2002 - 16:45 #28
Paze / Pace
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 16:46 #29
svanz
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 16:47 #30
alternativt:

laze vb dovne, drive.

maze sb labyrint; forvirring;
[in a maze] forvirret, ør i hovedet

faze vb (am T) bringe ud af fatning, bringe fra koncepterne, anfægte, hyle ud af det.

gaze vb stirre, se stift (at på);
sb stirren; blik.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 16:48 #31
nanoq: vi andre binder gaze om armen
Avatar billede equal Nybegynder
19. juni 2002 - 16:49 #32
nanoq, de navne der er sq fede nok!
kom med nogle fler forslag så kigger jeg på det senere, må smutte...
Avatar billede askhoej Praktikant
19. juni 2002 - 16:49 #33
JaZ
ZiQo
XeZa
XiZo
Xena - Aztec Warrior!!
JiZo
uZoX
ZoX
ZOO
Avatar billede askhoej Praktikant
19. juni 2002 - 16:52 #34
Z.P.G - Zero Population Growth
Zymotix
Zoot
Hawaii Kaj
Azur
OyZster
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. juni 2002 - 17:00 #35
Smilin' Zack
fra en gamme 'Lill Abner' stribe (he like things quiet. DEAD quiet)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. juni 2002 - 17:18 #36
l4m3r5
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 17:24 #37
*lul*
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 20:02 #38
RubberDuck!
Avatar billede colabund Nybegynder
19. juni 2002 - 21:38 #39
>>john: så sej er han nok ikke, hvad med "duzk"  (lol)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. juni 2002 - 21:40 #40
jenZ
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 21:42 #41
COLABUND> det var en jokes
Avatar billede quakes Nybegynder
19. juni 2002 - 21:45 #42
Se jeg har en god en: RaZe ( Betyder Race, engelsk)
                      TaZe
                      Ikzo
                      Ezzo
                      PeaZe ( Betyder Peace, engelsk)
Avatar billede quakes Nybegynder
19. juni 2002 - 21:45 #43
Og den sidste FoZi
Avatar billede colabund Nybegynder
19. juni 2002 - 21:59 #44
>>john: i lige måde, tænk hvis staklen "købte" duzk. Hvorfor finder du ikke et link (det er jeg ikke så god til..) til en navnegenerator, det kunne en anden person her i aften vist også godt bruge...
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 22:05 #45
Wenan
Galo
Ordnor
Algnor
Nenaptio
Polo
Meratan
Ordamnor
Ordus
Galwennor
Nenalgan
Ilalgio
Ordaptio
Galor
Merio
Nenaman
Polontor
Ordalgus
Quaralgan
Quario
Polonus
Ilo
Polo
Quaralgtor
Ilalgio
Iltor
Amtor
Quartor
Ilor
Atus
Quarapttor
Aptan
Ato
Merinnor
Ordan
Quaralgtor
Merus
Mero
Nenitnor
Ordontor
Quaror
Ordnor
Otor
Nenan
Amio
Ilitan
Quarnor
Polus
Meran
Merwen
Quarwennor
Galatan
Amo
Ordotio
Neno
Oto
Mernor
Quaritor
Merapttor
Polamor
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 22:09 #46
Ljuaglu            Mossoibeg          Flockyh            Jafleony
Puakrul            Ynibloh            Mazhedeb            Neunaik
Frillany            Ugraski            Eppilail            Zobboto
Ytuglok            Gnekugne            Jiosenu            Knussoan
Koblidu            Onnedot            Feotrizus          Wreklia
Jarriroi            Bappoho            Jodutju            Robbydeg
Hjenell            Pezhoekat          Dokonni            Manguat
Zhukoapupp          Knerreok            Ittaufe            Rushaplue
Lisapseaf          Knurirar            Uneklai            Ufnimjaet
Ollemim            Bloubly            Ciklana            Jadduvud
Peunopp            Chicrou            Bubliaplo          Zheblapis
Zhuegia            Immohaup            Stigludub          Wrirraipoy
Zasokid            Bagehoh            Cengeuc            Warrobu
Chobroknel          Issiduap            Bjiojeopp          Znetecho
Hebbaepeb          Wrugral            Gryotri            Flallono
Fiknadjeg          Ubrolloe            Shotabo            Dronoru
Wreajir            Eglosne            Oklusif            Imjekeg
Naknuesaidd        Wrarammeh          Isnussat            Klotten
Jafludd            Trobegluv          Pimmoedo            Smoiruf
Teklofa            Ommateu            Pogrury            Nyhjemji
Wreagro            Buzaybbi            Ussuesyek          Zhoppuse
Zhapsua            Esmafla            Refahje            Ganaplo
Blettan            Fjaclec            Hydeunna            Chaibuemmi
Shaesme            Snuveachat          Achephe            Goanycke
Miotauljej          Pyllohi            Tjeckuly            Flibbeuga
Uknaled            Edrigni            Sveasmof            Fnigroy
Glitito            Cabbero            Aflewreb            Bjemuas
Grudref            Clullukab          Nokenoe            Vreroge
Wroubre            Tuppahup            Tagonno            Clotjup
Ugnawrea            Ribbulued          Iklublu            Flapluprip
Stakunep            Ophaklu            Memmeome            Zuennedum
Gungomued          Oppelob            Ygnaknio            Padrara
Luknulaw            Rugoska            Mozeusnu            Shagnissu
Raufloj            Tossaem            Stawrogri          Ahjukno
Druzhud            Nedimub            Kripajy            Pisnuppo
Peattys            Frammai            Mupniatt            Druanom
Pommoam            Selopsiz            Evromat            Smickufet
Snabragra          Daflimo            Laflonug            Drevropp
Astalja            Zhoideag            Drommou            Ablulam
Pygrebba            Zhidria            Kioddares          Riglicen
Wruengu            Glupsyf            Zhefnulih          Fumjakia
Aniglaf            Gangyem            Itumjeu            Krerinnus
Kiarrar            Divrocad            Shottepea          Clupunna
Epnokot            Wroahattoh          Zhennogo            Jidomiob
Oddaela            Psafnua            Ljemmuheul          Jeumidreq
Drychab            Hosmanu            Cliknyo            Joaphoa
Hjuatto            Haumete            Pueflab            Wruxuplu
Mioklio            Kratrit            Yttapul            Chomeat
Izhofri            Jueroflau          Chossip            Genukof
Annecib            Pannemo            Riagloa            Knoddade
Zhefrute            Ognorov            Wutrott            Ferrepom
Miholack            Eshedril            Roapoite            Buppulo
Juroprib            Jymadrip            Emmidot            Ellened
Psuapregne          Hozhono            Zudrife            Urroati
Ykluchatt          Jenneso            Cubbege            Klossopous
Clynnemy            Oschewro            Clammog            Juephua
Lingaji            Jefevrom            Kriapetryr          Knubria
Cemmadoad          Ajodjoi            Chipsus            Blynnau
Pummelo            Zneulle            Flaglon            Bleaddab
Joblophib          Nylepua            Loblued            Asseokea
Ossybip            Frukrollym          Mijillu            Tazochez
Znuwrossab          Knudotver          Egralall            Wiblaljas
Myphepno            Niberre            Uflittu            Gugnohu
Oppolef            Yngogop            Puephommoz          Blakaedry
Zhillegous          Fohjeku            Onoklif            Oflumij
Goyckome            Dreppol            Zhaisnoro          Nenognaf
Neonoreg            Namackan            Klouska            Skugangil
Sunnenit            Taschaf            Tudycluz            Roddiofo
Jedeollu            Znohjua            Umjomju            Rullawot
Wryjunge            Glynoel            Zheppua            Flapruekre
Kekannup            Jissuna            Cleddob            Psazenu
Grobbude            Gratoirrio          Vredjoel            Meneare
Gnassada            Detezoz            Phoitimmaf          Writaik
Itroassod          Kryesmufnoa        Cliwekez            Hjoimjuatea
Gealufed            Juseniob            Grecarror          Apikleh

Så er der lidt at kigge på :)
Avatar billede equal Nybegynder
20. juni 2002 - 00:28 #47
ok slap af ^  *ss*
Du har misforstået ... 4 bogstaver... skal helst indholde Z *ss*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:54 #48
lukketid?!