Avatar billede seriousnerd Nybegynder
19. juni 2002 - 14:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Photo Editor

Hejsa ..Jeg har installeret office 2000 Std.

Men jeg kan stadig ikke få Microsofts Photo Editor ind...
Hvordan får jeg det ind, er det kun i Proff edition ?

Jeg har sgu haft det inde i Std før..

forstår det ikke ..!

Mvh Seriousnerd
Avatar billede manon Nybegynder
19. juni 2002 - 14:49 #1
kontrolpanel > tilføj/fjerne programmer
vælg fra cd og se om det måske er cd1 eller cd2 den spørge efter
Avatar billede sthen Nybegynder
19. juni 2002 - 14:58 #2
Vær obs på, at den ikke ligger samme sted i menuen som de andre programmer.

Du finder den sikkert under:

Start -> programmer -> Microsoft Office Værktøjer
Avatar billede seriousnerd Nybegynder
19. juni 2002 - 15:05 #3
Standard har office std jo kun en cd..og proff 2 cdér ..har altid instaleret fra std cd1 .. ( den eneste ) ..så var den der.. også i proff..
Avatar billede sthen Nybegynder
22. juni 2002 - 11:32 #4
HVIS den er der ligger den her:

C:\WINDOWS\Menuen Start\Programmer\Microsoft Office-værktøjer

Hvis du tidligere har fået den installeret fra std. CD-en og ikke har fået den med nu, KAN det vel skyldes, at du ikke har fået installeret ALT fra CD-en.

Husk at du skal vælge custom-setup hvis du skal have ALT med til en Office-installation
Avatar billede seriousnerd Nybegynder
22. juni 2002 - 14:04 #5
det var kun på proff..sowwy