Avatar billede dalgas Nybegynder
19. juni 2002 - 12:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med printerserver

Er der nogen der ved, om der findes en pritspooler til Windows98.
Jeg har opstillet en PC'er på netværket som printserver, men printjobs bliver hængende på værtscomputeren, de skulle gerne havne på printserveren, så værtscomputerne blev frigjort til videre arbejde.
Avatar billede lazac Nybegynder
19. juni 2002 - 12:49 #1
Skal du ikke bare ændre indstillingerne i den spooler der følger med win98?
Prøv evt. at vælge "Udskriv direkte til printeren" under spool-indstillinger.
Avatar billede pentium4 Juniormester
19. juni 2002 - 14:20 #2
Printserver.

Da du ikke skriver i hvilken prisklasse det skal være, har jeg kun lagt linket til http://www.edbpriser.dk og så skal du bare vælge "Netværk" og der inde vælge "Net-Printserver" og så bare trykke på "SØG" - Så kommer der en liste over flere forskellige mærker og modeller.
Avatar billede lazac Nybegynder
19. juni 2002 - 14:35 #3
Værts-pc'en vil altid skulle lave noget. Det er jo den der har det enkelte program installeret, hvilket en server sjældent har. Køen af jobs skulle gerne ende på din printserver.
Avatar billede pentium4 Juniormester
20. juni 2002 - 15:52 #4
Tak herfra.