Avatar billede brp_2 Nybegynder
18. juni 2002 - 00:34 Der er 24 kommentarer

Hvad sker der med Eksperten.

John_Stigers...Hvad er det lige der sker med dig ?? Det må været dejligt for dig bare at kunne slette folk du ikke gider se på dem mere.... Jeg så godt at du havde været iiihhh åååhhhh SÅ flink at gi' mig hele 84 timer til at svare, Jeg kan jo udemærket godt forstå at jorden var gået under hvis jeg havde fået en uge....

Som psoriasis så pænt skriver det, er det jo ikke alle der sidder foran sin pc hver dag... Og nu hvor jeg lige er væk fra Eksperten og pc'en i ca en uge kommer man tilbage og er blevet slettet ! Jeg har egentlig været meget glad for eksperten, og så er der nogle "tosser" (undskyld mit valg af ord) der efter min menning ikke kan styrer den magt de som CoAdmins har fået, der ødelægger det hele.

Men jeg vil da godt lige ha' en mulighed for at forsvarer mig lidt !!

http://www.eksperten.dk/spm/221707
Schulze fik ikke point fordi man så vidt jeg ved ikke kan downloade filer afspillet i realplayer( måske tager jeg fejl) Men jeg skrev i spørgsmålet at sangen skulle kunne downloades.

http://www.eksperten.dk/spm/190968
Og så var der spørgsmålet hvor jeg gav mig selv pointene. Det gjorde jeg fordi jeg mente selv at ha' fundet det billigste sted at købe et domain navn. 10-15$ lyder billigere end de 175kr jeg gav. Men oven i dem skulle man også betale ca 210 kr om året altså var 175kr billigere. Derefter lukkede jeg spørgsmålet. Efter jeg havde lukket spørgsmålet kiggede jeg ikke længere i det. Derfor har jeg ikke set hvad Resten har skrevet. Som John_Stigers selv skriver er Resten også CoAdmin, Så jeg kan ikke forstå hvorfor du begynder at blande dig i det..... Resten kunne jo har skrevet til mig hvis der var noget han ville fortælle mig.

Sidst ville jeg da godt spørger John_Stigers om man skal gi' point til alle svar eller kun de rigtige svar !! For så syns jeg da lige du skal kigge alle mine spørgsmål igennem.... Så vil du se at jeg flere gange har lukket et spørgsmål fordi jeg ikke har fået et svar jeg kunne bruge til noget ! Jeg benytter mig ikke af Eksperten for at samle point, jeg deler gerne ud af dem, men da kun for et svar jeg kan bruge til noget.

Jeg syns det er fint nok der er kommet CoAdmins da sitet efterhånden er blevet for stort for en enkelt Admin. MEN man skulle måske lige sørger for at det ikke bare var en padehat der skulle ud og lege politimand !!

/Brp
Avatar billede kasperbws Nybegynder
18. juni 2002 - 00:38 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juni 2002 - 08:48 #2
brp_2, skriv en mail med denne forklaring til info@eksperten.dk

Umiddelbart synes jeg din forklaring lyder ganske fornuftig. Desværre kan vi ikke selv gøre noget. Kun Admin kan genaktivere en deaktiveret konto.

NanoQ/coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2002 - 09:19 #3
HVAD er der i vejen for at kigge om folk har kontakt-info på deres mini-site???

Men som nanoq skriver så send en mail til admin info@eksperten.dk eller bedre ring 70 27 07 67 så kigger han garanteret på det med det samme.

Jeg undskylder min handling og håber alt er ok alligevel.

P.s. Er ikke coadmin længere. Har selv valgt det.
Avatar billede john-stigers Nybegynder
18. juni 2002 - 09:59 #4
Jeg ved godt jeg gang på gang har kvajet mig igen og igen. Heldigvis nåede jeg lige at afmelde min co_admin status inden andre gjorde det for mig.

En sidste ting jeg vil påpege er dog, at det stadig er mig der bestemmer her på eksperten.dk - og uanset og det er retfærdigt eller ej, så skal brugere slettes når jeg synes det!

Nanoq> Du har 24 timer til at oprette et spørgsmål m. point til brp_2. Sker dette ikke vil du blive deaktiveret.

john-stigers /ex-coadmin
Avatar billede skovtrold Nybegynder
18. juni 2002 - 10:00 #5
john_stigers og john-stigers er vist ikke den samme...
Avatar billede john-stigers Nybegynder
18. juni 2002 - 10:05 #6
skovtrold >> Du er anmeldt.
Avatar billede munk Nybegynder
18. juni 2002 - 10:10 #7
Hvad i alverden er skovtrold dog anmeldt for ????
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
18. juni 2002 - 10:12 #8
John_Stigers>

Du er anmeldt for at have 2 brugere ;)
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. juni 2002 - 10:13 #9
Brugeren john-stigers er tydeligvis fake. oprettet igår med det formål at ...

Ja hvad mon formålet egentlig er?

Opretteren kan næppe være så dum at tro at nogen vil tro på at det er johns.

Opretteren kan næppe være så dum at tro at yderligere forvirring og vilde beskyldninger vil føre til noget positivt resultat.

eller kan han?

mvh JakobA
Avatar billede john-stigers Nybegynder
18. juni 2002 - 10:17 #10
munk > OK!!! Lyt GODT efter! man behøver IKKE overtræde nogen regel herinde for at blive anmeldt!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
18. juni 2002 - 10:19 #11
john-stigers>>>>Fuuuuck at et meneske vil synke så lavt.
John Stigers>>>>Tænk at være så populær at folk laver dubletter, Det må da være noget af det højeste et meneske kan opnå. Still happy that you are around

MC
Avatar billede john-stigers Nybegynder
18. juni 2002 - 10:21 #12
Jeg vil lige sige at det ENESTE personer som jakoba  får ud af sådan en kommentar er at der ikke er nogen der vil være ex-coadmin
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
18. juni 2002 - 10:22 #13
Admin & Co

Slet dog den bruger han mangler tydeligvis hjerne og sund fornuft, Bare en bitter bruger der ikke kan acceptere at hans bruger er blevet lukket

MC
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2002 - 10:24 #14
nanoq skal også med i dut CoAdmin
Avatar billede john-stigers Nybegynder
18. juni 2002 - 10:24 #15
mc.lucifer >> Du er anmeldt
Avatar billede john-stigers Nybegynder
18. juni 2002 - 10:27 #16
mc.lucifer> Alle brugere skal forsøge at svare med så ukonkret og ubrugeligt et svar som overhovedet muligt. Seriøse svar eller kommentarer er "tøj" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som har alt for god tid.
Avatar billede skovtrold Nybegynder
18. juni 2002 - 10:29 #17
Jeg melder mig lige ud af det her...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juni 2002 - 11:05 #18
Denne sag er afsluttet

NanoQ/coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2002 - 12:13 #19
hæ hæ - det er sgu FOR sjovt det her *lol*
Avatar billede brp_2 Nybegynder
18. juni 2002 - 20:26 #20
Skriver til Admin imorgen og håber på at min profil bliver genåbnet !

/brp
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2002 - 20:29 #21
brp_2> det gør den helt sikkert. ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 12:09 #22
brp_2> ring - det er hurtigere :)
Avatar billede brp Nybegynder
20. juni 2002 - 20:48 #23
Den er iorden nu  !

/Brp
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2002 - 20:56 #24
brp> Det lyder jo godt - velkommen tilbage :)