Avatar billede nielsg Nybegynder
17. juni 2002 - 22:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dual eller Intelli

Hvilken mus skal jeg vælge ?
Jeg har en Logitech Dual optical ( http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767920 )

Men overvejer at købe en MS IntelliExplore 3.0 ( http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444607912 )
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juni 2002 - 22:35 #1
Det er nærmest et spørgsmål om religion. Begge mus er ganske udmærkede.

Personligt foretrækker jeg Logitech's mus. Synes den ligger bedst i hånden, og føles mest "rigtig"...

NanoQ
Avatar billede niklaj Nybegynder
17. juni 2002 - 22:44 #2
jeg fortrækker også Logitech og den ville jeg også vælge. Hvorfor overvejer du at skifte?
Avatar billede nielsg Nybegynder
18. juni 2002 - 11:48 #3
Jeg spiller CS (Counter-Strike) Intelli3.0 er bedst til det.. harr en Dual nu.. har hørt om mange der hellere vil have en Intelli.
Avatar billede lahnkiller Nybegynder
18. juni 2002 - 11:51 #4
Jeg har to Dual, og jeg vil ikke undvære dem for noget! De er de bedste jeg nogensinde har haft af mus, og de kan sagtens klare CS. Jeg har leget lidt med dem, men jeg kan ikke få dem til at lave trackingfejl, udover på spejle ;=)
Avatar billede niklaj Nybegynder
26. november 2002 - 20:15 #5
hvad blev det til?
Avatar billede nielsg Nybegynder
15. januar 2003 - 13:35 #6
Tak for jeres svar, jeg har købt en intelli 3.0 da jeg synes den køre bedst og vejer mindre end Dual.