Avatar billede diddo Nybegynder
17. juni 2002 - 16:07 Der er 15 kommentarer og
8 løsninger

Hvad synes i om?

Hej!
Hvad synes i om http://www.wildteens.vcd.dk og hvad synes i evt. kunne laves om, giv venligst en karekter og en lille kommentar :)

Avatar billede Chewie Novice
17. juni 2002 - 16:10 #1
Tagwall felterne skal være tomme !!

10@13
Avatar billede kedersen Nybegynder
17. juni 2002 - 16:11 #2
chewie , ingen forstand på webdesign
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. juni 2002 - 16:11 #3
efter 20 sek gad jeg ikke vente mere.  Ved ikkeom det er serveren eller om det er bare fordi det fylder uhyggeligt meget. Er det det sidste så få lavet det om.
Karakter 00 ud af 13

/Michael Knudsen
Avatar billede hite Nybegynder
17. juni 2002 - 16:13 #4
Ret java fejlen i opstarten .. sæt Tilmeld og frameld ind i en tabel sådan at de ikke rykker hele boksen under sig og gør noget lignende med menuen.  Desuden ville jeg sætte mange flere billeder af halvnøgne piger ind!!  Et godt lille 9tal får den indtil videre!
Avatar billede hite Nybegynder
17. juni 2002 - 16:13 #5
Svar hehe
Avatar billede Chewie Novice
17. juni 2002 - 16:15 #6
kedersen >> rigtigt at lave desigenet ret programerings-mæssigt kan jeg ikke men give min mening kan jeg .......
Avatar billede 3355264 Nybegynder
17. juni 2002 - 16:16 #7
Alt for lang vente tid som michael også har sagt.

Jeg sidder altså på et adsl moden 256 k. forestil dig dem der sidder på et 56 k. der kan man først se siden efter 10 minutter...

Hvis det er tilfælde, ville jeg gøre mine bilelder mindre altså i kilobytes.. og evt. indsætte en loading box.

Og jeg kan ikke vurdere designet da der indtil videre er gået 2 minutter.. desværre...

... kan det passe der er 28 online på sitet?

Mvh. miG!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. juni 2002 - 16:27 #8
den er som sagt lang tid om at loade, men ellers er det en fed side, som er utrolig brugervenlig, den er nem at finde rundt på, så jeg vil nok give den en karakter på 11 af 13
Avatar billede diddo Nybegynder
17. juni 2002 - 16:32 #9
Hvad tror i er grunden til den lange loadtid på min computer går det hurtigt?.., håber nogle ved hvad det kan skyldes ?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
17. juni 2002 - 16:35 #10
det er fordi du har været der meget, men os andre er det jo første gang. det kan også  skylde det sted du har lagt den op
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. juni 2002 - 16:39 #11
hvad fylder din grafik ?
Kan ikke komme ind på siden nu den kommer med en fejl
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
17. juni 2002 - 16:40 #12
utrolig flot - nemt at navigere - men øhh jeg har adsl og troede ærlig talt at der var sket et eller andet - - tager for lang tid at loade

- hastigheden bliver du nødt til at gøre noget ved, folk er ikke særligt tålmodige.....

"Danmarks største ungdomsite " mhh er du nu sikker på det?? :p)
Avatar billede diddo Nybegynder
17. juni 2002 - 16:41 #13
Forsiden fylder 46KB er det for meget?
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. juni 2002 - 16:44 #14
okay 46kb er ikke så meget, så må det være serveren der er noget galt med. Hvor ligger den henne ?
Avatar billede diddo Nybegynder
17. juni 2002 - 16:49 #15
På subnet.dk kan ik finde noget bedre :(
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
17. juni 2002 - 16:50 #16
Det tog en krig at loade så du skal ikke forvente ret mange besøgende. Selve designet er nydeligt, men du har næppe ret til at bruge de billeder du har på siden :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. juni 2002 - 16:52 #17
hehe så det sikkert derfor  prøv denne her http://www.brinkster.com/  den er også gratis :)
Avatar billede diddo Nybegynder
17. juni 2002 - 16:55 #18
Ved i hvordan man kan lave sådan en loder.... og så kommer siden efter et par sekunder? skal man lave noget specielt
Avatar billede hite Nybegynder
17. juni 2002 - 17:58 #19
er du sikker på det ikke bare er index.html filen der fylder 46 kb .. hvor meget fylder din grafik etc..
Avatar billede yousif Nybegynder
17. juni 2002 - 18:00 #20
Hmm.. siden fylder!!! ..eller så er det fordi serveren er langsom..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. juni 2002 - 20:00 #21
Syntes din side er meget fed.. Der er dog lige et par ting jeg lige vil nævne..

1. Som alle de andre siger, og som du også har oprettet et andet spørgsmål om, er din loadtid alt for lang.. Det er ikke alle der gidder vente så langt tid..

2. I forbindelse med størelsen af siden.. Tror ikke du har taget det hele.. Tror kun du har set størrelsen på index-filen..
Jeg prøvede lige for sjov at se egenskaberne for billedet af (er det Jennifer Lopez) damen.. Det fylte 44352 byte.. Altså 44 kb.. Så tror ikke på at resten kun fylder 2 kb.. ??!? (det er 2000 bogstaver)

Tror lige du skal tjekke igen..

3. Din tagwall-ting.. Der skal ikke stå noget i den.. Ellers skal den tjekke efter hvad der står.. Jeg skrev ikke noget, men da browseren hakker en del (nok pga. flachen..) kom jeg til at klikke "Skriv!".
Hvis der SKAL stå noget fra starten skal den i hvert falde tjekke at der IKKE står "Navn: Besked"

4. Lige til billedet af Jennifer igen.. Hvorfor laver du om på bredden?? Det kan jeg huske du også gjorde på dit gamle design.. Og det er ikke kønt.. Er de ikke gode nok i den rigtige størrelse eller hva'?? For så syntes jeg du skulle finde et andet billed..
Det er kun fedt at 'hive' i billederne hvis de fader over til det modsatte eller til normal størrelse.. (syntes jeg)

5. Det er meget fedt med den der mouseover efekt.. Den er bare meget mørk.. Så hvis man ikke lige får sat musen over noget af teksten også, ved man ikke hvad der står.. Og så bliver man nød til at hoppe over på et andet punkt for at se hvad man har klikket på.. Gør lige så den bliver med hvid tekst lige meget hvor på knappen man rammer..

6. Dinne billeder hvor der står Service og alle de andre er med meget utydlig skrift.. Lav dem lidt mørkere.. Man bliver nød til at knibe øjnene sammen for at se hvad der står..

Vil du have mere?? Tror godt jeg kan finde på lidt flere ændringer..

/Nicklas B.
Avatar billede blyno Praktikant
17. juni 2002 - 21:15 #22
Loadetiden er lang - men det kan jeg leve med(den var ikke så lang igen for mig).
Designet et da meget pænt.
Måske er det bare mig der er en gammel nisse - men indholdet er jeg ikke meget for. De artikler der er rippet fejler af gode grunde ikke noget, men det i selv har skrevet er altså ikke for godt - fyldt med fejl og sprogspasseri.

Citat: "Kortsagt fordi vi er det, ingen andre kan overgå os ikke engang "Vi Unges" hjemmeside, vi er den site der opdatere mest med allersidste nyt," citat slut.
Og det nyeste jeg kunne finde var noget om at dk havde vundet over Uruguay.
Desuden er artiklen om Colaer direkte usand.

(Nu har jeg ikke læst alle artikler på jeres side - så det kan bare være jeg har været uheldig).

Tag og læs korrektion inden i smider artikler op - så skal de nok gå helt fint..

Mvh.
Blyno
Avatar billede bgo Nybegynder
19. juni 2002 - 15:51 #23
Desvære tager det alt for langt tid at loade. Logoet spræller for meget for længe, og den hvide rulleskakt osv. er helt ubrugelig, da man slet ikke kan se det. Vælg en anden farve, eller sæt noget kontur på. Det undrer mig også lidt at billederne i bunden hopper sådan rundt.

bgo