Avatar billede rasmus Nybegynder
07. august 2000 - 15:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Automatisk åbning af folder.

Er det muligt, at en folder automatisk åbner , efter fx. 2 sek., når man trækker en fil hen over folderen.

/Rasmus
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
08. august 2000 - 14:47 #1
Det du kan gøre;
Lad os sige at du vil kopiere en fil fra en folder til en anden;

Hvis du så har begge foldere åbnet, kan du trække den fil du vil have kopieret/flyttet ned på process-linien og oven den mappe den skal ind i.
Så åbner det andet vindue, og du kan slippe din fil...
Et lille tip:
Hvis du trækker med højre museknap, kan du når du slipper vælge om den skal kopieres, flyttes eller ?

Vi er desvære lidt bagefter mac-folket i visse tilfælde.
Avatar billede rasmus Nybegynder
08. august 2000 - 17:41 #2
Jeg kender godt til muligheden, hvis mappen er åben, at den så kan kaldes frem hvis den er minimeret. Win2k er det intet problem, men ved du/i andre, om det er muligt i NT 4.0, enten med det form for plug-in til explorer eller en hel anden løsning?

/Rasmus
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
09. august 2000 - 16:30 #3
Hvilken explorer kører du med?
Avatar billede rasmus Nybegynder
09. august 2000 - 21:21 #4
Explorer har vel ikke et version nummer. I såfald, kan jeg ikke finde det, men hvis man kigger i start menu\'en, så hedder den \"Windows NT Explorer\", bare så vi ikke snakker om to forskellige ting.

/Rasmus
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
10. august 2000 - 09:13 #5
Jeg skal lige være helt med her. Er dit problem at du ikke kan gøre som jeg skrev i mit første indlæg?
Eller vil du gerne kunne gøre som på en mac?
Avatar billede rasmus Nybegynder
10. august 2000 - 13:17 #6
Jeg kan sagtens gøre det du beskrev i dit første indlæg.
Men jeg vil gerne have muligheden for at foldere åbenes automatisk, hvis man trækker en anden folder henover icon\'et på den folder som man gerne vil ind i. Ja - lige som på en mac/win2k.

/Rasmus
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
10. august 2000 - 13:20 #7
ok, så ken jeg desværre ikke hjælpe, men du skal nok have fat i et program eller som du selv siger; et pluginn.

/Izeqb
Avatar billede rasmus Nybegynder
10. august 2000 - 16:21 #8
Well ..... Efter som jeg ikke har modtaget andre svar, samt du har brugt tid. Giver jeg dig de 90 point.
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
11. august 2000 - 10:38 #9
Bukker og takker...