Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:11 Der er 55 kommentarer og
1 løsning

Kur mod tømmermænd !!!!!

Help !
Nu har jeg ENDELIG taqet mig sammen til at få at vide hvad der er bedste mod tømmermænd INDEN man går i seng og sover den ud.....
Help!
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:11 #1
- Og ja, jeg er hoppet på den igen....
Baaaah!
Avatar billede kimiwan Nybegynder
14. juni 2002 - 22:12 #2
Drik et stort glas vand + tag et par hovedpinepiller før du går i seng.
Avatar billede cordack Nybegynder
14. juni 2002 - 22:12 #3
Tag et par panodiller inden du går i seng
Avatar billede fischermads Nybegynder
14. juni 2002 - 22:12 #4
reparationsbajer, eller saltavnd :)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:13 #5
Nej nej, saltvand har jeg fået at vide......
Sorrt stavelesen, lidt beduggeeeet nu......
Avatar billede cordack Nybegynder
14. juni 2002 - 22:13 #6
fischermads>> en reperationsbejer virker ikke rigtig inden man går i sang :)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:14 #7
sorrry stavelsen, lid beduggget nu........ jo
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:15 #8
hgelp! Har ikke lyst til bæ-hjerne i morgen..........
Avatar billede fischermads Nybegynder
14. juni 2002 - 22:15 #9
cordack << nej, men den virker i morgen tidlig, og så smager den bedre end år æg eller hvad der er man også bør drikke morgenen derpå
Avatar billede cordack Nybegynder
14. juni 2002 - 22:16 #10
ja en reperationsbajer er det bedste dagen derpå... det er sku det eneste der virker...
Avatar billede cordack Nybegynder
14. juni 2002 - 22:17 #11
et par panodiler inden man sover den ud.. og en bajer at stå op på.. så er den hjemem :)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:18 #12
I må altså hjælpe her.....................
Jeg har husket for første gan i over 5 år, at drikke noget eller bla inden jeg går i seng...... helpppppp
Avatar billede cordack Nybegynder
14. juni 2002 - 22:18 #13
hjemem = hjemme
Avatar billede becko Nybegynder
14. juni 2002 - 22:18 #14
en salttablet efter hver fjerde genstand, hver tredje glas bør være vand, hvilket ikke behøver at tage lang tid, morgen rep. kan kun klares med Hpiller, bloody mary og rigeligt slammad.
føler med dig imorgen. 8)
Avatar billede cordack Nybegynder
14. juni 2002 - 22:21 #15
en gang McDonald smad er nu heller ikke værst dagen efter en ordentlig bytur :)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:21 #16
Jeg har jo druket flere end bare 4 genstande, og har deeeet rigtig godt nu.......
Men imogen....... Baaaah
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:21 #17
øøøøøøøøø
Avatar billede spunk13 Nybegynder
14. juni 2002 - 22:22 #18
Den allerbedste kur som med 100% sikkerhed virker -

Lad være med at drikke noget som helst :P
Avatar billede stig3 Mester
14. juni 2002 - 22:23 #19
Husk at kom op i tide til fodboldkampen i morgen.
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:24 #20
spunk13 -> Øhhhhhhhhh, kan DU holde den måske ??
Avatar billede disky Nybegynder
14. juni 2002 - 22:24 #21
få noget med meget salt i og en del vand.

Tømmermænd kommer fordi din krop bliver dehydreret, og det giver ondt i hovedet.
Avatar billede spunk13 Nybegynder
14. juni 2002 - 22:25 #22
hoho, jeg drikker ikke :)

..endnu
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:25 #23
stig3 -> KLART !!!!! Kigger !!!!!
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:26 #24
disky -> INDEN Jeg daffer i sengg......... Hader de lede tømmer der
Avatar billede spunk13 Nybegynder
14. juni 2002 - 22:26 #25
Tømmermænd kommer fordi at din krop omdanner ethanol til ethanal(tror jeg nok det hedder)

Det er ethanal der giver tømmermænd, mener jeg..
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:29 #26
EN KUR !!! JEG SØGER KUR............
Avatar billede saubermacher Nybegynder
14. juni 2002 - 22:30 #27
Det hedder "ethanol" som er det kemiske navn for "alkohol"

man bliver fuld fordi det går i blodet og forstyrrer hjernen. Når først det ER sket er der ingen vej tilbage.

Hovedpinen opstår fordi ethanol (alkohol) er vanddrivende og derfor hjælper det at drikke EN MASSE VAND! inden man går i seng, mens man drikker, hver gang man vågner osv osv - men tit er det faktisk uundgåeligt og så må man bare æde hovedpinepiller
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:30 #28
Det er altså INDEN jeg smutter i seng.......
Om nogle timer, men hhhh
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. juni 2002 - 22:31 #29
det er vigtigt at man sørger for at få rigeligt væske (ikke alkohol) når man drikker, da alkohol dehydrerer dine celler, og det er det der kan give tømmermænd, samtidig er overdreven alkoholindtag toksisk for kroppen, som så vil komme med et modangreb når koncentrationen bliver for høj (man kaster op).
Inden man går i seng kan man drikke et par glas vand, og nappe et par hovedpinepiller, evt. spise et stykke brød med fedt og salt, da det hjælper kroppen med at holde på væsken
Avatar billede saubermacher Nybegynder
14. juni 2002 - 22:32 #30
De andre ting (afmatning i muskler osv) handler om ilt og giftstoffer i blodet
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. juni 2002 - 22:34 #31
det er selvfølgelig også vigtigt at drikke rigeligt med væske dagen derpå :-)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:34 #32
Jeg har altså ikke brug for de tekniske udtyk . For jeg fatter intet af dem aliigevel.....
Men en go' kur mod tømmer, INDEN man daffer i seng......
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:35 #33
Sådan at man ikke får dem dagen efter jo :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. juni 2002 - 22:38 #34
det kan være svært at undgå dem, men man kan minimere dem :-)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 22:39 #35
ztyxx -> Hvordan ???!
Avatar billede sunkist Nybegynder
14. juni 2002 - 22:45 #36
Hold den gående til i morgen tidlig og drik rigeligt med kaffe og gå i seng kl 0900, så når du at blive lidt ædru og har det ikke så slemt i morgen når du står op...

Forresten, så ligger man som man reder...hehehehe
Go' dag i morgen *gnæk*
Avatar billede ducks Nybegynder
14. juni 2002 - 22:48 #37
Gør som LOC siger, drik din hjerne ud, så undgår du da bæ hjerne ;)
Avatar billede stof Nybegynder
14. juni 2002 - 22:51 #38
Drik mere sprut det hjælper
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 23:02 #39
Øh..... Hvis jeg drikker mere, så får jeg det dårligere........
Er der overhovedet ingen der har en hardcore løsning på deeet?
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 23:02 #40
uuuuuuuu
Avatar billede jelzin101 Praktikant
14. juni 2002 - 23:04 #41
der er intet som bloody mary og mac-d (jeg venter stadig på at de laver en bloody mary shake!)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 23:06 #42
Jelzin! AAAAAAAAD! En bloddy-d'mac............
uuuuubad
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
14. juni 2002 - 23:10 #43
enig med jelzin101, det er det eneste rigtige at gøre!!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. juni 2002 - 23:12 #44
bride> som jeg beskrev
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 23:13 #45
Jeg har ingen b-marry...... Men burgeren kan jeg da købe....
Menh det har jeg prøvet før, så intet der.......

Pleazzzzzzzzzze help her!"
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. juni 2002 - 23:19 #46
Det er ikke sprut du skal drikke mere af, det er vand. vand fra hanen og også lidt salt.

men lidt hoved får du nok imorgen alligevel. sorry, men det er udydens løn :-))

mvh JakobA
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 23:24 #47
ØØØØØØØØØØv........
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juni 2002 - 00:17 #48
Jeg har det dårligt her, og nu ...........
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juni 2002 - 00:26 #49
sild med nutella... spis det lunkent... skyld efter med en cocio der har stået åbent i et solbeskinnet vindue en tre-fire dage :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. juni 2002 - 00:28 #50
nanoq >> det behøves da ikke, han har det allerede dårligt. ( lyder forresten mere som et ondt råd mod søsyge :-))
Avatar billede nih Novice
15. juni 2002 - 01:02 #51
Da jeg var knægt gik rygtet, at man skulle æde en cigaret. Og så er det ligemeget om du gør det nu eller imorgen.
Velbekomme ;o)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
15. juni 2002 - 09:11 #52
jeg vil påstå at jeg nu empirisk har bevist at bloody mary "does the trick" ;)
Avatar billede casualty Nybegynder
15. juni 2002 - 12:52 #53
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. juni 2002 - 13:12 #54
casualty >> fin side. men den der 2hangover Dot dk" animation er da vist ikke noget man skal kikke på hvis man har lidt kvalme :-))
Avatar billede sunkist Nybegynder
15. juni 2002 - 17:14 #55
Brideonline.dk >>> Hvordan har vi det i dag ? :oD
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
16. juni 2002 - 16:34 #56
For satan da! - Har jeg nu været her inde igen, og få gode råd... Lol :)
Men jeg havde det rigtig skidt igår... He he :)