Avatar billede vkjaersgaard Nybegynder
14. juni 2002 - 12:53 Der er 3 kommentarer

Scanner, Acer 5300U, USB og SuSE8.0

Jeg kan simpelthen ikke få min fine nye scanner i luften. Hverken med YAST2 eller den SANE m.v. pakke, der ligger på den medfølgende CDer.
Det er kildetekst til en SANE version, der direkte understøtter ACEReren. ./Configure går fint, men make failer med fejl i c-kildeteksten. Kan det nu være rigtigt? Har andre fået ild i en ACER 5300U ??
mvh
V.
PS: 100 points for denne her. Jeg anser den desværre for at være svær.
Avatar billede peter_m Nybegynder
14. juni 2002 - 13:07 #1
Hvad er fejlen med c koden.
bruger du forkert version af gcc 2.95.3 i forhold til SANE
Er der nogle parameter i configure du kan tilføje for at den køre gladt igennem.
Avatar billede vkjaersgaard Nybegynder
14. juni 2002 - 15:13 #2
jeg vender tilbage...
mvh
V.
Avatar billede vkjaersgaard Nybegynder
16. juni 2002 - 10:58 #3
Jeg har faktisk opgivet. Og eftersom jeg kører VMware (win98) i et vindue alligevel, og derfra har fin scanner usb access, så kører det jo alligevel.
Og der er bugs i c-koden fra ACER. Men det vidste vi vel.

Jeg ville egentlig gerne have givet peter_m bare nogle få points for ulejligheden, men du har kun kommenteret, ikke svaret, så det kan jeg ikke.
mvh
V.