Avatar billede graae Nybegynder
29. juni 1999 - 10:11 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Hvad med en ny Netstrejke???

Hejsa allesammen!

...Nu har jeg lige fået min regning...og nej, det var ikke noget kønt syn, så jeg får pludselig lyst til en ny netstrejke...
...Sker der ikke snart noget???
Avatar billede stroehm Nybegynder
29. juni 1999 - 11:07 #1
Det er spørgsmålet om vi er for afhængige af nettet ! kan man gennemføre en strejke ? - og hjælper det noget med en enkelt dag ?
<Jeg ved sgu ikke rigtigt !
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 1999 - 11:12 #2
En strejke virker ikke så her er mit forslag:

1. Alle mødes med kæppe og div. skydevåben!
2. Vi lyncher get2net redaktionen, kaster maling på cybercity facaden, og sætter ild på TeleDanmarks HQ...
3. Med medbragte spraydåser skriver vi "FLATRATE" på samtlige nyhedsudsendelser vi kan komme i nærheden af!

Er i med...?

/p
Avatar billede snowball Novice
29. juni 1999 - 11:51 #3
Det hjælper jo ikke en pind. Der var jo næsten ingen af dem som højt og helligt svor på at de ville strejke, der egentlig gjorde det!!!

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. juni 1999 - 12:27 #4
jeg forslår at dem der er meget på nettet den næste dage, får så mange som muligt med på at strejke den 1.2.3. og 4. juli, hvor vi har festival
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 1999 - 12:30 #5
Ih ja!

Lad internet udbyderne sænke prisen, fordi der er 5% nedgang!

Avatar billede snowball Novice
29. juni 1999 - 12:35 #6
Cyberesben: Du kan altså bare være SÅ latterlig at høre på nogen gange!!!

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. juni 1999 - 12:37 #7
hvorfor det?
Avatar billede snowball Novice
29. juni 1999 - 12:42 #8
Der er jo Roskilde Festival de dage. Hvor fedt er det så at strejke ??? ISP'erne vil jo bare sige at folk var til Roskilde Festival, og så "vi" jo tilbage til nothing.

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 1999 - 12:45 #9
Cyberesben: Er du arrangør for Roskilde Festivallen - eller har du bare ejerfornemmelser..?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. juni 1999 - 12:49 #10
sky>> nej jeg er med på festivallen... man kan godt sige "vi har festival"

fordi jeg bor ca. i roskilde
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 1999 - 12:58 #11
Åh...
Avatar billede stroehm Nybegynder
29. juni 1999 - 13:56 #12
Man skal nok også lige tage i betragtning hvor vidt et budskab om strejke kommer ud til folk,
vi kan jo sagtens - her på eksperten - strejke , men hvorvidt andre internettere er med ???????
-sidst fik jeg 1 mail om det - og det kalder jeg ikke at få folk med......
Avatar billede jumper Nybegynder
29. juni 1999 - 15:57 #13
cyberesben, jeg ringer lige til dig i dag!

Der kommer endnu en strejke, og indtil den bliver annonceret arbejder vi meget 'bag kulisserne'.

Blandt andet for at sikre, at vi bliver taget mere seriøst, samt at budskabet kommer ud til en bredere del af den danske befolkning. Når der er en stor folkelig opbakning bag dette, vil teleselskaberne (TDK) blive nødt til at bukke sig for forbrugernes krav.

Vi har desuden forhandlinger igang om bannerannoncering på www.netstrejke.dk.
Og nej, ikke fordi vi vil tjene stygt på et godt initiativ, men for at få penge til at køre kampagne.

Personligt håber jeg da på helsides avisannoncer, tv-reklamer og radiospots til den næste strejke!

/Thor
Avatar billede graae Nybegynder
29. juni 1999 - 16:04 #14
Fed idé Jumper!
Avatar billede snowball Novice
29. juni 1999 - 16:15 #15
*LOL*
Avatar billede stroehm Nybegynder
29. juni 1999 - 16:26 #16
jaaaaaaaeeeehh se der!!
-det er noget som jeg nener at vi kan bruge til noget hurra for jumper lol:-) jeg vil gerne tilbyde en del af min fritid på et sådan projekt . Jeg går for tiden på noget it-omskolning - og der kunne jeg meddele noget til de ca - 400 it-tosser som går der..
Det kunne være at jeg skulle i kontakt med dig jumper - så kunne du diregere mig lidt omkring initiativet !
stroehm@bornnaked.com
eller hvis andre skulle have lyst til at gøre noget for det så prøv lige at kontakte mig....
mvh stroehm
Avatar billede ffn Nybegynder
29. juni 1999 - 17:02 #17
Jeg er frisk bare jeg kommer i TV - LOL,
Spøg til side, jeg kunne sgu´ også godt hjælpe med et eller andet, jeg ved ikke hvad, men på mit arbejde er jeg vandt til at få ordre "oppe fra", så hvorfor ikke også få det denne gang?
Hvis det er et seriøst projekt, og det lyder det jo som, så kan jeg godt give en hånd med -  jeg kender en der arbejder på Voice (radiokanalen) det var måske et sted at starter...
Jeg har lige lavet en email-konto i kan jo maile til mig ---
mailto:netstrejke@forum.dk
Jeg er frisk på at gå i krig mod fjenden - men lad det være verbalt, eller med midler i den dur...
Jeg kan til slut sige at jeg går end for en fast pris, måske 200 kr. om måneden også kan du surfe lige så meget man vil....
Jeg kan se ulemperne ved det . hvis alle er online hele tiden kan det vel sløve nettet - uden at gøre mig klog - men man må kunne eller også er der allerede  lavet et program, der logger en fra nette så snart man ikke har reageret i måske 2 min. også snart man f.eks. trykker på et link, så er man online. Altså så snart der inegn data-transmison er, så logges man.

Hmm. i kan jo skrive...
Hilsen Frederik
Avatar billede jumper Nybegynder
29. juni 1999 - 17:12 #18
stroem og ffn, jeg har hermed skrevet til jer.

Som altid skal alle være velkomne til både at kommentere og komme med bidrag til den næste netstrejke. I kan kontakte mig på thor@larholm.dk eller kigge ind på www.netstrejke.dk

/Thor Larholm
Avatar billede jumper Nybegynder
29. juni 1999 - 17:15 #19
ffn, din email konto er ikke oprettet endnu. Jeg fik mailen sendt tilbage i hovedet på mig.

Den bliver sendt igen efter en time, hvorpå du skulle modtage den.

/Thor
Avatar billede ffn Nybegynder
29. juni 1999 - 17:20 #20
Hmm, jeg kan godt sende
Avatar billede jumper Nybegynder
29. juni 1999 - 17:40 #21
Ja, men når du opretter en konto hos forum, går der en times tid før du kan modtage :)

Du kan jo også bare maile mig på thor@larholm.dk

/Thor Larholm
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. juni 1999 - 18:37 #22
jumper>> vil du ikke være sød at bruge ½ minut af dit liv på at lave en link fra  forsiden til min MP3 fil?
Avatar billede ffn Nybegynder
06. juli 1999 - 21:40 #23
Hmm, sker der ikke mere i denne sag, eller hvad. Er der slette ikke nogen der støtter denne sag?
Hvad med at lade en ny netstrejke-dag være den 09/09/99? det er godt nok en torsdag, men det gør måske dagen bedre ,idet der kun er billig takst fra 19.30, hvis man bruger Tele DK, hvordan det er med andre selvskaber vil jeg ikke gøre mig klog på.
Håber at høre fra andre interesserede...
Strejke Hilsen FFN
netstrejke@forum.dk - hvis i vil mig noget.....
Mig kan I i hvert fald regne med i kampen mod monopolerne
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 21:44 #24
ffn>> det er en god ide... fed dato!