Avatar billede lukkes Nybegynder
13. juni 2002 - 16:26 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Billeder af sne osv.

Hej.

Jeg har brug for billeder med tema: sne og vinter.

Bjerge med sne, sneområder, træer med sne, kulde, osv.. ALT har interesse. Foto, grafik, sort/hvid, farve.

Helt ikke copyright beskyttet !
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
13. juni 2002 - 16:28 #1
søg på "snow" på www.google.com | images
Avatar billede lukkes Nybegynder
13. juni 2002 - 17:07 #3
.. ar jeg gjort..
Avatar billede pft Nybegynder
13. juni 2002 - 17:43 #4
Giv mig din email så vil jeg sende nogle til dig ,som jeg selv har taget mellem jul og nytår.
Avatar billede raveduck Nybegynder
13. juni 2002 - 17:55 #5
Øeh, skal det være fotografier? Ellers har jeg et 3D billede af noget snelandskab (som hverken er copyright beskyttet eller noget. Har selv lavet det)
www.rubberduck.subnet.dk/vue2/snow1.jpg
Avatar billede bkb1378 Nybegynder
13. juni 2002 - 17:56 #6
gå ind på www.billedehuset.dk
Avatar billede bkb1378 Nybegynder
13. juni 2002 - 17:57 #7
Sorry, det er www.billedhuset.dk
Avatar billede raveduck Nybegynder
13. juni 2002 - 17:58 #8
øeh tilsyneladende virker mit link ikke når du trykker på det, men det virker hvis du kopierer adressen til... øeh... adresselinien.

meget mystisk.
Avatar billede kantoraza Nybegynder
13. juni 2002 - 19:34 #9
raveduck >> En lille kommentar:

Det er jo et superflot billede du har lavet! Har du lavet det i 3DSMAX ??
Avatar billede raveduck Nybegynder
13. juni 2002 - 21:56 #10
kantoraza>> tusind tak. Det er lavet i et program der hedder Vue d'Esprit, og øeh ja jeg fik det gratis med "Komputer" bladet... Så opgraderede jeg til xp, og vupti virkede det ikke mere.

Men jeg må jo bare købe version 4.0 så.

(du kan evt. gå til producentens hjemmeside: www.e-onsoftware.com)
Avatar billede lukkes Nybegynder
14. juni 2002 - 10:41 #11
raveduck  >  Jeg tror jeg vil bruge dit billede, hvis jeg må. Det er til en counter-strike (clan)-side.
Avatar billede raveduck Nybegynder
14. juni 2002 - 14:04 #12
Du er velkommen.
Avatar billede lukkes Nybegynder
14. juni 2002 - 14:25 #13
Mange tak ! :o)