Avatar billede rdc Nybegynder
12. juni 2002 - 22:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

ICQ virker ikke.. HJÆLP!!!!!!!!!!!

Hej allesammen.

Mit spørgsmål er meget let at regne ud, når man først har set titlen.
Hvorfor virker mit ICQ-program ikke?
Jeg har uinstalleret den og geninstalleret den to gange nu. Jeg kan godt gå på nettet men den siger:
Can't establish connection. Click 'Reconnect' to restore your ICQ connection. Select 'Work Offlin' to use without being connected to the ICQ network. If you are havinge a problem and would like to report it click 'Report to ICQ' (Message Code: 120),
Avatar billede wanix Praktikant
12. juni 2002 - 22:20 #1
ICQs server er nede, der er mange, der ikke kan komme på. Bare vent til de er oppe igen. Så virker det hele igen.
Avatar billede wanix Praktikant
12. juni 2002 - 22:21 #2
Eller server Whatever. Bare vent så ordner det hele sig. Her i Ribe området, er der mange, der ikke kan komme på.
Avatar billede krann Nybegynder
12. juni 2002 - 22:21 #3
Min gik sgu oxo af!
Avatar billede rdc Nybegynder
12. juni 2002 - 22:22 #4
Hvor lang tid tror i sådan cirka?
Avatar billede granhof Nybegynder
12. juni 2002 - 22:23 #5
DEt er det samm her det er noget LORT...

Håber de snart er oppe igen, men msn virker fint bare brug den imellem tiden
Avatar billede wanix Praktikant
12. juni 2002 - 22:24 #6
Imellem 4 sekunder og 40 år. Har ingen anelse. Men når det endelig sker. Plejer det ikke at vare ret længe. Jeg tør ikke sige så meget. Men vil sige med 99,99999 % sikkerhed, at du kan komme på igen imorgen tidlig.
Avatar billede martens Guru
12. juni 2002 - 22:32 #7
eller nu !
Avatar billede ducks Nybegynder
12. juni 2002 - 22:32 #8
Hehe min virker fint :)
Avatar billede martens Guru
12. juni 2002 - 22:33 #9
ducks >> jeps... men skidtet var nede ! ( i et "kort øjeblik" )
Avatar billede wanix Praktikant
12. juni 2002 - 22:34 #10
Weeee! Så er de ikke nede længere!
Avatar billede rdc Nybegynder
12. juni 2002 - 22:41 #11
Jep nu virker skidtet.
Avatar billede wanix Praktikant
12. juni 2002 - 22:50 #12
Da var du rigtig nok hældig hva! ; ) takker for point!
Avatar billede zob Nybegynder
12. juni 2002 - 23:48 #13
hehe... havde også samme problem :o(