Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 13:30 Der er 26 kommentarer og
2 løsninger

Bukser!!!

Hej... Der er kommet tush på mine NYE bukser..... Hvad kan jeg tage det af med??
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 13:30 #1
Jeg mener det seriøst
Avatar billede vardepigen Praktikant
12. juni 2002 - 13:32 #2
jeg ville prøve med tandpasta  .... det  er seriøst svar...
eller opvaskemiddel...
Avatar billede Spotgun Seniormester
12. juni 2002 - 13:32 #4
Prøv at gnid opvaskemiddel ind i pletten og smid dem til vask. Det plejer at hjælpe på det meste.
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 13:33 #5
Jeg tænkte mere på salmeiak spiritus! LoL
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 13:34 #6
Mail til OMO Service -> http://www.omo.com/dk/index.php
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 13:35 #7
Du skal bruge:
salmiakspiritus otte procent
vand
klud
___________________________________________________________________________

1. Blanding

Blandingen skal være en spiseskefuld salmiakspiritus til tre deciliter vand.

Har du kun tredobbelt salmiakspiritus, skal blandingen være en spiseskefuld salmiakspiritus til en liter vand.

Fugt en klud i blandingen, og gnid på pletten.

___________________________________________________________________________

  2. Skyl efter

Skyl tøjet i rent vand.

___________________________________________________________________________

3. Vask tøjet

Vask derefter tøjet som normalt.
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 13:35 #8
sådan er det!
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 13:36 #9
Ya
Avatar billede shaggy Nybegynder
12. juni 2002 - 13:41 #10
Spotguns svar spotgun virker rigtig godt i tilfælde af Olie og eller andet snavs i den dur. Det bruger min mutter i hvert ald hver gang jeg har lavet bil i mine fine nye hvide bukser :)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 13:41 #11
hvorfor tager du selv de 10 point.. det var da skovtrold der gav dig linket til det du selv svarede.
Avatar billede skovtrold Nybegynder
12. juni 2002 - 13:43 #12
Jeg turde faktisk ikek selv spørge af frygt for at lyde som et brok hovede... :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 13:43 #13
xox> hvorfor tager du point selv?

john_stigers - coadmin
Avatar billede nil.dk Nybegynder
12. juni 2002 - 13:45 #14
skovtrold >> Bare rolig, jeg tør godt være et brokhovede ;o)
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 13:46 #15
Fordi det var mig selv der fandt selve formularen (men tak skovtrold :o) )
Avatar billede skovtrold Nybegynder
12. juni 2002 - 13:47 #16
Ja, ved at klikke på den url jeg gav dig.
Men det er ok - jeg gider ikke gøre en større sag ud af 10 point. Og jeg brugte ikke mange sekunder på at finde svaret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 13:50 #17
hmm... men du havde kommenteret EFTER skovtrold havde smidt linket - altså har du set det FØR du selv smed svaret herind...

Men hvis skovtrold er tilfreds med de 10 point, vil jeg ikke gøre mere ud af den sag :)

john_stigers - coadmin
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 13:51 #18
noap dette her er det direkte links http://www.askalex.dk/artikler/artikel.php?cid=12&id=3449
Avatar billede skovtrold Nybegynder
12. juni 2002 - 13:53 #19
Det er helt fint - lad os bruge tiden på noget andet :-)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. juni 2002 - 14:19 #20
vil bare lige kommentere:

XOX> nu har jeg siddet og kigget i alle de spm du har oprettet, og i nesten halvdelen af er der enten forkert pointdeling, du tager point selv, eller man kan få direkte mistanke om pointsnyd. RÅD: tag og læs ekspertens regler igennem en gang, og tag det så lige op med dig selv om du vil overholde dem, eller måske prøve at finde et andet?!?!?!

Mr bob

_-/et unikum af viden\-_
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. juni 2002 - 14:22 #21
vil overholde dem, eller måske prøve at finde et andet -> forum. skulle der stå! ?!?!?!
Avatar billede xox Nybegynder
12. juni 2002 - 22:30 #22
Tjaa... hvad har jeg, jeg kan frygte mr-bob?? (jeg kan sq bare oprette 1 ny bruger :P )
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 22:46 #23
xox> http://www.eksperten.dk/spm/217820 - respons savnes :)
Avatar billede xox Nybegynder
13. juni 2002 - 10:54 #24
Hallo jeg mangler point!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juni 2002 - 21:53 #25
http://www.eksperten.dk/spm/217820 - du har nu 3 dage til at reagere... gør du ikke det, vil din bruger blive fjernet.

jeg kan sq bare oprette 1 ny bruger :P <- det kan du... men vi kan se det, og efterfølgende slette din nye bruger.

NanoQ/coadmin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juni 2002 - 00:45 #26
1 dag tilbage...
Avatar billede razor Nybegynder
15. juni 2002 - 17:08 #27
Brugeren "xox" er nu slettet
Avatar billede mr-bob Nybegynder
16. juni 2002 - 00:01 #28
mange tak! ;-)