Avatar billede maxi01 Nybegynder
10. juni 2002 - 14:02 Der er 5 kommentarer

AMD 1800+

Har en amd 1800+, a7v mb fra asus. Når jeg kører max hastighed på cpu, får jeg i Counterstrike lags på ca. 5 sek. hvorefter lyden af vand fremkommer. Når jeg restarter herefter, går min bios i safemode, dvs. 1150 på cpu, og 100 på bussen.

Har prøvet alt, og jeg gentager alt. Den funger fint med de 1150 på cpu. Min cpu bliver ca. 58 grader, hvilket det sagtens kan klare. Min vcore setting er auto, men alligevel skriver den med store røde bogstaver, at den skal sættes til default. Har kørt nogle test på hardware, som siger at cpu,gfx osv fungere uden fejl.

Plz Plz, lig jeres hoveder i blød, ingen har endnu fremkommet med den rigtige løsning.
Avatar billede siwnan Nybegynder
10. juni 2002 - 14:04 #1
hvordan lyder vand? :)
Avatar billede moebius Nybegynder
10. juni 2002 - 14:09 #2
Det med vandet er når der er en der smider et spraylogo. På afstand kan det godt lyde som vand...
Men jeg kan ikke lige forklare dit lag, men det har nok noget med spraylogoet af gøre. Kan vist være hvis det er et logo der skal downloades først.
Avatar billede maxi01 Nybegynder
10. juni 2002 - 14:26 #3
ehm, nu ved jeg at det ikke er alle som spiller cs, men når jeg spiller over lan, får jeg ingen probs, kun over inet. Men fatter bare ikke at den nulstiller min bios.
Avatar billede niklaj Nybegynder
10. juni 2002 - 23:00 #4
hvilken forbindelse har du? sørg for at køre openGL i CS.
Avatar billede fisker_p Nybegynder
13. juni 2002 - 21:03 #5
Har set mange asus board der går i safemode efter reboot
det plejer at hjælpe med en bios opdate