Avatar billede dennerg4 Nybegynder
08. juni 2002 - 16:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nogen der ved hvor jeg kan opdater mit ISDN modem ?

det er et AVM FRITZ!X MODEM.
Avatar billede greek Nybegynder
08. juni 2002 - 16:59 #1
Hvordan ville du opdatere dit ISDN modem?
Avatar billede greek Nybegynder
08. juni 2002 - 17:00 #2
Hvis du vil have begge linier skal du koble begge linier fra computer til modem, ADSl er en hel ny telefon/hadware opsætning.
Avatar billede dennerg4 Nybegynder
08. juni 2002 - 17:01 #3
Jeg mener Den intalation der ligger i computeren - det skal opdaters hver måneder og har lige fået det så nu skal det opdaters MEN Hvor ?
Avatar billede dennerg4 Nybegynder
08. juni 2002 - 17:08 #4
Kan jeg godt Dele min IDSN til to Computer og stadig snak i telefon altså Bare dele den ene line ?
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
08. juni 2002 - 19:51 #5
har du installeret det korrekt...kan du så ikke bare vælge firmware update i menuen somewhere?
Avatar billede dennerg4 Nybegynder
09. juni 2002 - 12:03 #6
K