Avatar billede proof Nybegynder
07. juni 2002 - 16:29 Der er 6 kommentarer

Hvordan finder jeg?

Hej Allesammen!
Det her spørgsmål har ikke så meget med computer-ting at gøre, meen... jeg er ikke så god til at søge på nettet og problemmet er:
Jeg er ok hardcore til at danse Techno, men jeg har fået at vide at man kan finde videoer på nettet hvor man kan lærer de sygeste move´s kan i hjælpe mig med det?!
På forhånd tak!

mvh. Proof
Avatar billede cool-wil Nybegynder
07. juni 2002 - 19:21 #1
man danser ikke techno:-) man danser til techno
Det handler ikke om at det skal være det vildeste muligt, men det handler om at leve sig ind i musikken:-) om at føle musikken
Avatar billede mjl Nybegynder
07. juni 2002 - 19:24 #2
Hvis du søger her http://www.google.com er jeg sikker på at du finder noget af det du søger...
Avatar billede mjl Nybegynder
07. juni 2002 - 19:25 #3
Avatar billede mjl Nybegynder
07. juni 2002 - 19:26 #4
Avatar billede cool-wil Nybegynder
07. juni 2002 - 19:32 #5
Avatar billede mjl Nybegynder
22. juni 2002 - 22:39 #6
Tra la la - og falderah...er du gået i seng eller hva?????