Avatar billede zaprap Nybegynder
07. juni 2002 - 14:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

GTA |||

Hejza....
Skal man have en spicielt bil til at flyve med koden "chittychittybb", eller hvad... hvis ikk, hvordan skal jeg så få bilen til at flyve
Avatar billede nst Nybegynder
07. juni 2002 - 14:07 #1
det med at den kan flyve er lettet overdrevet

du kan med alle biler, men de fleste biler er for tunge til at du lettet mere end 10 cm, men det virker bedst med en hurtig let bil og et flyve hop, den flyver faktisk lidt mere end unden, prøv det
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
07. juni 2002 - 14:20 #2
den eneste måde du kan flyve på er ved at tage ud til lufthavnen på trejde ø (shoreside vale) og finde en dodo der. Det er et lille fly som er så godt som umuligt at styre. Den er i en af hangarerne, du finder den i en af missionerne for Donald hvor du skal skyde nogle columbianere.
Avatar billede nst Nybegynder
07. juni 2002 - 14:24 #3
snyden virker også, har selv testede, men ok den virker ikke som det giver udtryk for med "flying car"
Avatar billede bundgaard Nybegynder
07. juni 2002 - 14:33 #4
i PS" kan du hoppe over de broer der er ødelagt..dvs dem du skal over for at komme til en ny by :)

det kræver bare en hurtig bil!
Avatar billede cd23mj Nybegynder
07. juni 2002 - 14:35 #5
på PS2 virker den! men har heller ikke haft held med den kode på pc så du må ja bare klare det på ærlighvis hvilket er rimeliglett med koder..
Avatar billede bundgaard Nybegynder
07. juni 2002 - 14:47 #6
det er også sjovere uden koder ;)