Avatar billede hjml Nybegynder
07. juni 2002 - 11:12 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

Hvilke lyder smartest ?...

Hejsa...jeg er i gang med noget projekt her på skolen.og ville spørge hvad der lyder bedst : pixelcode eller Graphixcode ?...

Bare skriv jeres mening...og i for lidt point :o)

/hjml
Avatar billede wanix Praktikant
07. juni 2002 - 11:14 #1
Pixelcode
Avatar billede soreno Praktikant
07. juni 2002 - 11:15 #2
pixelcode, valgt da jeg synes det lyder bedst udfra den fact at jeg intet ved om i hvilken sammenhæng det skal bruges.
Avatar billede zvansen Nybegynder
07. juni 2002 - 11:15 #3
pixelcode ;D

nu er jeg jo så selv med i projektet.. hehe.. sidder 20 meter væk :)

men det mener jeg ihvertfald :)
Avatar billede hjml Nybegynder
07. juni 2002 - 11:19 #4
Det er jo 2½-0 :o)..Zvansen gælder jo ikke han tvinger nærmest til at vælge pixelvode :oP

/hjml
Avatar billede zvansen Nybegynder
07. juni 2002 - 11:28 #5
hold da .... jakob!! hehe.. ej. nu spørger vi jer herinde på E...

2 = pixelcode

0 = graphixcode
Avatar billede him Nybegynder
07. juni 2002 - 13:28 #6
graphixcode
Avatar billede nst Nybegynder
07. juni 2002 - 13:46 #7
nu ved jeg jo ikke hvad det går ud på, men jeg vil dog sige at hvis det er om noget med computer skærme så er pixelcode mest korrekt

hvis det handler om det der er på computer skærmen, så er graphixcode mest korrekt

dog vil jeg nok kalde det for design, men det skal vel være noget pop smart
Avatar billede souledout Nybegynder
07. juni 2002 - 18:20 #8
Hvis det noget med design: Hvad så med Pixel-Art? Det lyder fedt!

Ellers vil jeg sige pixelcode...

/SouledOut
Avatar billede lee Nybegynder
07. juni 2002 - 18:42 #9
Pixelcode vil jeg mene ;o)
Avatar billede zvansen Nybegynder
07. juni 2002 - 18:43 #10
grunden til at det ikke hedder Pixel-art er det også er et forum til koder og sån... :D

ellers godt forslag...

det er nok vedtaget at det bliver pixelcode :)
Avatar billede souledout Nybegynder
07. juni 2002 - 18:47 #11
Ok - det vidste jeg ikke :-)
Avatar billede hjml Nybegynder
08. juni 2002 - 10:43 #12
Når kan jo lige dele pointene ud :o)