Avatar billede jea Nybegynder
06. juni 2002 - 13:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word brevhovedproblem.

Hallo derude

How kan jeg skrive oven på et "rent tekst" brevhoved placeret i sidehovedet?

Avatar billede wonsild Nybegynder
06. juni 2002 - 13:36 #1
test til jea...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
06. juni 2002 - 13:54 #2
>jea
øhh kan du ikke lige uddybe lidt mere.....

vil du bare have indsat tekst i sidehovedet i en fil, eller??
Avatar billede jea Nybegynder
06. juni 2002 - 14:02 #3
Hej
Jeg har lavet et brevhoved oppe i sidehovedet.. Med tekst helt øverst og ned langs højre side..  Så nu har jeg for at kunne skrive adressen på modtageren brug for at kunne skrive ovenpå selve sidehovedet..
Det jeg prøver at at lave et fast brevhoved som kan benyttes på fremtidige dokumenter??  Og helst så en bruger ikke umiddelbart kan ødelægge hele opsætningen..
Kan det lade sig gøre eller findes der en nemmere måde at lave det på¨?
Avatar billede Chewie Novice
06. juni 2002 - 14:32 #4
du kan bruge funktion "tekstboks" den kan ligge hvor det skal være uden at have indflydelse på resten af dokumentet
Avatar billede jea Nybegynder
06. juni 2002 - 14:55 #5
Yess  Tak skal du ha´´  Et lille spørgsmål mere,, Kan man et eller andet sted sætte at brevhovedet bliver vist i farver på skærmen??
Avatar billede Chewie Novice
06. juni 2002 - 15:02 #6
Nej