Avatar billede mogens.holm Nybegynder
06. juni 2002 - 01:10 Der er 3 kommentarer

Fra Minidisk til CD

Man kan overføre musik fra CD til Minidisk via sin PC, men kan man også gå den anden vej, altså  overføre musik fra Minidisk til CD via sin PC? (CD-brænder haves).
Avatar billede narkoputa Nybegynder
06. juni 2002 - 04:27 #1
Du skal bruge et connect stik fra din Minidisk som skal i et usb stik.
derefter overfører du de sange du du har og ved hjælp af din brænder kan du overføre/brænde de sange du nu sku ha
Avatar billede -simon- Nybegynder
06. juni 2002 - 15:46 #2
du kan også bare connecte line-out fra minidisc'en til line-in på dit lydkort og optage den med Windows
Avatar billede mogens.holm Nybegynder
08. juni 2002 - 07:55 #3
Til narkoputa:
Jeg har brug for lidt flere oplysninger.
Hvilket "hul" skal connect-stikket sættes i?
Så vidt jeg forstår, har flere MD-modeller en USB-port, men kun med indgang, ikke udgang. Foruden USB-porten er der line-udgang og hovedtelefonudgang.
Hvilken software i PC'en kan jeg bruge til at overføre sangene til?

Til simon.  Hvordan finder jeg "line-in på mit lydkort"?, hvilken indgang på PC'en er det?
Hvilken software kan jeg bruge til at optage med?