Avatar billede outsider Nybegynder
05. juni 2002 - 18:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjern 98!

Jeg har lige lagt win2k ovenpå en win98 installation.
Så nu ligger der to operativsystemer på partition. Når jeg starter op kommer der så en boot loader, hvor jeg kan vælge os. Men hvordan fjerner jeg 98 igen???
Og deaktivere bootloaderen???
Jeg har ikke installeret win2k som en opgradering, men en helt ren installation.
Avatar billede dennerg4 Nybegynder
05. juni 2002 - 18:22 #1
Har samme Problem Men Ved heller ikke hvordan.. ;(((
Avatar billede panic-killer Nybegynder
05. juni 2002 - 18:25 #2
ved ikke om der gøres i c:\boot.ini men kik der
Avatar billede mr_eleganza Nybegynder
05. juni 2002 - 18:55 #3
Jeg beklager på forhånd at jeg ikke ved hvad de danske udtryk er.
Det nemmeste vil være at højre klikke på 'My Computer og vælge
'Properties'. Tryk på 'Advanced' og derefter 'Startup and Recovery'.
Der kan du fjerne 'fluebenet'(?) fra den box hvor der står 'Display list of Operating systems for'.
Derefter kan du vel slette din Win98 mappe, men naturligvis bør du være forsigtig hvad angår hvad du sletter :)
Avatar billede outsider Nybegynder
05. juni 2002 - 20:50 #4
Mange tak! Troede ikke det kunne gøres så enkelt...