Avatar billede kemitura Nybegynder
12. marts 1999 - 00:00 Der er 1 løsning

Downloade

På vores hjemmeside - www.kemitura.dk - vil jeg gerne hyperlink til en side, hvor et word-dokument el. tilsvarende kan downloades.
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede fcs Novice
12. marts 1999 - 12:46 #1
Hvis du vil referere direkte til det dokument der skal kunne downloades bruges det følgende:

<A HREF="dokumentnavn.doc">Klik her</A>

Så vil der på siden stå klik her og ved at trykke på teksten kan man downloade dokumentet. Dokumentnavn.doc kan være navnet på den fil man skal downloade eller kan være en adresse på en helt anden side med dokumentet, f.eks.: http://www.kemitura.dk/dokument.doc

Håber at det er dette du søger!!!