Avatar billede banjokenned Nybegynder
02. juni 2002 - 22:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WEBCAM - online

Jeg har et usb webcam, som jeg skal bruge et stykke software til - gerne freeware !! Jeg skal bruge det til min hjemmeside, dvs. når jeg tænder min PC, skulle man gerne kunne se webcam'et på min site... Er dette muligt... ?? Og i givet fald hvilken software behøves....??
Avatar billede medions Nybegynder
02. juni 2002 - 22:28 #1
http://www.eksperten.dk/spm/168735
Her står der en masse godt!

//>Rune
Avatar billede banjokenned Nybegynder
02. juni 2002 - 22:34 #2
hmmm - nogen erfaring med disse programmer webcam32, conquercam etc. ??
Avatar billede medions Nybegynder
02. juni 2002 - 22:36 #3
webcam32 har jeg hørt skulle være perfekt, de andre har jeg ikke hørt omtale om...

//>Rune
Avatar billede banjokenned Nybegynder
02. juni 2002 - 22:45 #4
i'll tjecker det out :o)

1 moment..
Avatar billede banjokenned Nybegynder
02. juni 2002 - 22:51 #5
Solgt :o)
banjoen er ude af her...
Avatar billede medions Nybegynder
02. juni 2002 - 22:58 #6
Thx 4 Poinz
//>Rune
Avatar billede rotator Nybegynder
02. juni 2002 - 23:28 #7
Bruger selv Conquercam. Et rigtigt godt program med rigelig mulighed for at indstille lys og farver. Dog er det temmelig ressourcekrævende ved upload af billeder med kort interval, så det kan ikke anbefales til ældre computere som du samtidig skal sidde og arbejde ved.