Avatar billede jump Nybegynder
02. juni 2002 - 14:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VM program !

Jeg har hørt af nogle af de kampe som dnaske canal digital sender bliver sendt på udlanske kanaler.

Men er der en der har et link til et sted hvor der er en liste over det.

Listen skal helst ikke være delt op i grupper, men efter hvilke kampe der spilles de pågældene dage.
Avatar billede rdc Nybegynder
02. juni 2002 - 14:29 #1
Hvis du har selector fra Teledanmark kan du gå ind i kanal 46
Avatar billede 2go Nybegynder
02. juni 2002 - 14:29 #2
Har du prøvet at søge på www.altavista.dk <- er næsten 100% sikker på du kan finde vej til det helle der!

/2G0
Avatar billede jump Nybegynder
02. juni 2002 - 14:38 #3
Okay...jeg fandt en god liste på www.fdnet.dk/vm.asp