Avatar billede towerdk Nybegynder
01. juni 2002 - 20:32 Der er 13 kommentarer

SMS Afsendelse

Jeg har et par spørgsmål...

1: Hvordan kan nogen tjenester lave så man kan afsende med eget nr ?

2: Nu hvor coolsms næsten er død, og er blevet rigtigt dårlig, og besked.dk er lukket. Hvilken sms afsender er så rigtig god ? Og er der andre som understøtter afsendelse af eget nr ?
Avatar billede carsten08 Nybegynder
01. juni 2002 - 20:33 #1
nej. coolsms er den eneste
Avatar billede speedy Nybegynder
01. juni 2002 - 20:34 #2
1) HVis man har adgang til en SMS gateway er næsten alt muligt. Men det koster mange penge.

2) Du kan bruge ICQ til at sende SMS'er fra. Det virker hver gang, der er ingen reklamer og du kan både sende til Danmark og udlandet.

/SpEeDy
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
01. juni 2002 - 20:35 #3
hvaaaaaaadddd?!?!? Er besked.dk lukket ?!!!!?! Vrææææææl
Avatar billede carsten08 Nybegynder
01. juni 2002 - 20:36 #4
hos ICQ kan man ikke afsende med eget nr.
Avatar billede wosylus Nybegynder
01. juni 2002 - 20:37 #5
Hos besked.dk skal man da bare oprette en bruger. Så virker det fint :-)
Avatar billede towerdk Nybegynder
01. juni 2002 - 20:39 #6
Skod... Der må da være andre der tilbyder det ?
Avatar billede carsten08 Nybegynder
01. juni 2002 - 20:40 #7
nej... ikke endnu
Avatar billede speedy Nybegynder
01. juni 2002 - 20:41 #8
nej, ICQ kan ikke sende fra eget nummer, men i denne tid hvor det er en kamp bare at kunne sende en SMS fra nettet er det ikke så vigtigt i mine øjne.

Desuden kan modtageren af en SMS-besked fra ICQ bare svare tilbage som om det var fra en almindelig telefon hvorefter svaret bliver leveret tilbage i ICQ.
Avatar billede carsten08 Nybegynder
01. juni 2002 - 20:44 #9
Ja, men så skal man jo først installere det og sætte sig ing i programmet.
det er besværligt. brug hellere coolsms.dk og håb på at det kommer til at virke bedre.
Avatar billede carsten08 Nybegynder
01. juni 2002 - 21:14 #10
hvaaa skal vi ha nogle point eller hvad??
Avatar billede speedy Nybegynder
01. juni 2002 - 21:29 #11
carsten08>>Det er jo ikke fedt at skulle bruge Coolsms når det overhovedet ikke virker ?!?

desuden behøver man ikke ICQ installeret for at bruge SMS funktionen. Du kan logge på ICQ uden programmer her: http://go.icq.com

/SpEeDy
Avatar billede stof Nybegynder
02. juni 2002 - 13:50 #12
Jeg vil godt anbefale www.beskeder.dk

Jeg bruger den hver dag og har aldrig haft problemer med den...
Den kan dog ikke gøre som coolsms sende fra ens eget nummer...
Avatar billede wosylus Nybegynder
03. juni 2002 - 13:21 #13
Jeg anbefaler helt klart, at du bare opretter en bruger på www.besked.dk

Du kan også prøve www.gratisbesked.dk