Avatar billede mcp Nybegynder
01. juni 2002 - 17:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i..?

Hvad synes i om denne nye version af www.mcsport.dk..?

Http://theprivat.net/mcsport
Avatar billede styled.dk Nybegynder
01. juni 2002 - 17:26 #1
For at være ærlig bryder jeg mig ikke om den!

6@13 !

-Jonas
Avatar billede zaditor Nybegynder
01. juni 2002 - 17:27 #2
Den er lidt ringe...
Avatar billede opdat Nybegynder
01. juni 2002 - 17:28 #3
Den skal IKKE være i fuld skærm.

7@13
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
01. juni 2002 - 17:28 #4
Bedre end den gamle...
Avatar billede c0d3r Nybegynder
01. juni 2002 - 17:29 #5
host grim host host.. - men nr. 1 ruler
Avatar billede commander Nybegynder
01. juni 2002 - 17:35 #6
Hvad fuld skærm hold *-2*-/3 hvor provokerende skynd dig at lave det om, og den ligner bare windows XP (som efter min mening er grim.)
Avatar billede commander Nybegynder
01. juni 2002 - 17:35 #7
Karakter 5@13
Avatar billede styled.dk Nybegynder
01. juni 2002 - 17:36 #8
Vi kan jo spørge bill om han synes om dit brug af ikoner ? ;D
Avatar billede commander Nybegynder
01. juni 2002 - 17:43 #9
(de IKONER er fra windows XP) Få dem fjernet ellers får du en pæn bøde fra kære microsoft !
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. juni 2002 - 17:59 #10
nydelige tohjulede - kunne godt tænke mig en enkelt eller 2 :)

kan bedst lide http://theprivat.net/mcsport - men som commander skriver dumt at bruge de xp ikoner - bliver DYRT

mht til dine kort - bærer ret heftigt præg af en scanning fra tja enten eller anden anden kortbog, kraks.dk eller lign - ikke nogen god ide - ,medmindre du har fået tilladelse til at uploade?? - ellers ryger du også her ind i problemer om copyright osv ......

prøv at eksperimentere videre med http://theprivat.net/mcsport men brug anden skrifttype - og fjern fuldskærm effekten - SÅ irriterende....

der findes en masse ikoner som du kan bruge i stedet for xp - tag fx en søgning på http://google.com eller http://mama.com
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. juni 2002 - 18:03 #11
bryder mig ikke om http://www.mcsport.dk/

brug ikke rød- eller fed font  - hvis du påtænker at bruge vandmærke kunne den evt gå igen på alle sider, men skal være mere diskret......
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
02. juni 2002 - 01:32 #12
for det første vil jeg lige sige at jeg er enig med susanne_larsen i at fuldskkærms effekten er... grim!... for det andet tar siden 40 år og en sommer at loade... for det tredje hvis jeg var digg ville jeg tage de xp ikoner ned hurtigst muligt! som de andre siger "det blir dyrt!"...

min vudering:
Stilfuldt og enkelt men der er nogle små dumme fejl der trækker ned... 7@13 med en pil op ad ;)...

og lige på falderæbet: fjern dog den tæller! den ødelægger "stemningen"...
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
02. juni 2002 - 01:33 #13
ups... det skulle ha' været et svar...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
03. juni 2002 - 19:14 #14
takker for point :)