Avatar billede rasmuslarsen Nybegynder
01. juni 2002 - 12:52 Der er 8 kommentarer

Problem med en lille flash side... HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Jeg har et STORT problem...
Problemmet ligger i http://rasmuslarsen.amok.dk/test.swf (som faktisk bare er en lille test...) når man klikker på Profil så kommer siden inde i den boks der som den skulle... Men hvis man trykker på profil igen forsvinder det og det er SLET IKKE meningen.
Er åben over for ideer til hvordan jeg kan gøre tror jeg skal bruge en action... Men det er jo det i skal prøve at finde ud af hehe.

//Rasmus Larsen
Avatar billede egede Nybegynder
01. juni 2002 - 13:02 #1
Den forsvinder ikke hos mig...
Avatar billede c0d3r Nybegynder
01. juni 2002 - 13:09 #2
den forsvinder hos mig.. :/
Avatar billede c0d3r Nybegynder
01. juni 2002 - 13:09 #3
egede - billigt trik fordi du ville ha point ?
Avatar billede rasmuslarsen Nybegynder
01. juni 2002 - 13:10 #4
Hmm... Når man kommer ind på siden er den boks der bare blank ik?!... Når man så trykker på Profil kommer der en masse fdgdfdfhh inde i boksen right??? Men når man så trykker igen på Profil ved ikke hvorfor man skulle gøre det men når man gør det (i værtfald ved mig) så går der ca. 2 sek og så forsvinder teksten inde i boksen igen... Gør den ikke det ved jer?

//Rasmus Larsen
Avatar billede rasmuslarsen Nybegynder
01. juni 2002 - 13:13 #5
Hmmm.... hvis man højre klikker på den og fra vælger Loop så virker det som jeg vil have det.... Men jeg vil stadig gerne have at man ikke behøver at gøre dette hvis det er muligt.
Avatar billede egede Nybegynder
01. juni 2002 - 13:26 #6
ok, jeg havde ikke lige tid til at vente de to sek. det er sikkert en stopaction der mangler et eller andet sted...
c0d3r -> jag har jo heller ikke svaret...
Avatar billede rasmuslarsen Nybegynder
01. juni 2002 - 13:57 #7
jeg har en stop action så det er ikke det...
Avatar billede arnums Nybegynder
02. juni 2002 - 02:34 #8
Skifter hoved filen frame efter "release" af profil knappen -
så fjern action til knappen i den nye frame(hvis der er en)
?