Avatar billede simob Nybegynder
31. maj 2002 - 22:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

EU forside

Hey eksperter.

Jeg har et projekt:

"Levevilkår og forbrugsmuligheder i EU"

Jeg ville meget gerne have lavet en forside i Photoshop til dette projekt. Jeg kan godt selv PS, men har på ingen måde tid.

Så hvis du har PS skills, og har lyst til at leje lidt med denne forside, så skriv din mail her eller til ultra@pc.dk og så sender jeg links til PSD fil og mulige billeder du kan benytte (kan det blive nemmere)

Håber på nogle seriøse brugere.

Med venlig hilsen
simob
Avatar billede need4speed Nybegynder
31. maj 2002 - 22:32 #1
Jeg laver den gerne for 50 kr.
Avatar billede simob Nybegynder
31. maj 2002 - 22:33 #2
har du skills ?
Avatar billede need4speed Nybegynder
31. maj 2002 - 23:11 #3
JA! det vil jeg mene - det ihvertfald ikke første gang jeg laver en forside.
Avatar billede need4speed Nybegynder
31. maj 2002 - 23:12 #4
Jeg ka da komme op med et forslag hvis du mener det seriøst.
Avatar billede radiohead Nybegynder
01. juni 2002 - 18:25 #5
Du får sikkert flere forslag, hvis du poster linket til PSD´en og billederne herinde.
Avatar billede s-kollerup Nybegynder
01. juni 2002 - 18:29 #6
Her er lidt hjælp til projektet. http://www.altinget.dk her er alt muligt aktuelt omkring "EU generelt"
Avatar billede need4speed Nybegynder
03. juni 2002 - 12:01 #7
Men er du indstillet på at jeg vil have penge for arbejde og ikke point?
Avatar billede simob Nybegynder
03. juni 2002 - 17:28 #8
Spørgsmål lukket.

Tog sagen i egen hånd :-)

//simob