Avatar billede kox.it Nybegynder
30. maj 2002 - 20:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp

Jeg sidder og laver et eksamens projekt i IT.
Vi har fået til opgave at vuderer http://www.aarstiderne.com/
Er der nogen som kan finde noget som ikke er som det skal være...

Mvh. Martin
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
30. maj 2002 - 20:18 #1
Jeg synes godt siden kunne laves i tables, men ellers er det en totalt fin side!
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 20:28 #2
Siden er lang tid om at indlæse undermenuerne pga alt det javascript sjauw. Det er ret ufedt. Man tror siden er gået i stå, men pludsleig kommer det hele frem.

Der står "udført" og så går der 30 sekunder før skidtet er læst ind. Ikke lavet af et professionelt firma!

Hvad betyder "Lav om på kassen eller..." i forbindelse med indkøbssystemet?

Dem (ham) der har lavet det kolder til på http://www.roardogk.dk og har kun et logo i højre bund der laver en scrollbar. Her findes forklaringen nok på det knudrede indkøbssystem *G*

Ikke alle sider ligner links links. De ligner nogen steder overskrifter, andre steder ligner de bar alm. tekst.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 20:29 #3
kolder = holder
pludsleig = pludselig

andre slåfejl er gratis
04. juni 2002 - 14:02 #4
Hej,

vel det første man lægger mærke til er den menu. Hvis den endelig skulle være der ville jeg have lavet en beskrivene alt="" tekst i hvert billede, ud over det ville jeg lade den grønne tekst stå der, også kunne der laves OnMouseOver hvor den fader.

Med en stor skærm opløsning er stedet hvor teksten er dobbelt så bred som en alm. A4 side.

Eksempel hvis her: http://www.aarstiderne.com/ny/lever/main.html der er meget tekst, men den er indelt i nogle under menuer. Jeg ville via noget a name="" linke til de forskellige underpunkter.

der mangler også en søgeboks, der er massere af information men den er faktisk svar at finde.

Ellers er der lidt smags ting, hvor jeg nok ville have gjort nogle stedet lysegrå og ikke centrere nogle dele af teksten. Det vil nok gøre det mere overskueligt.

Selve opstillingen er ikke mig men det er jo en smagsag.

/Casper